Rock Machine Blizzard INT2 e50-29 elektromos MTB kerékpár

Még nincs értékelve!
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Vélemények
Váz
Alloy Al-6061 T6 Custom tubing
Váztípus:
összteleszkópos
Villa
Rock Shox Recon
Villa lockout:
kormányról
Kormány
Race Face Ride, 20mm rise, 760mm, 35mm
Kormányfej
ONE1 TDS-D607 Alloy, 35MM, +7°
Kormánycsapágy
ACROS AZX-251, Zero Stack, 1-1/8“x1.5“, BlockLock
Gumiköpeny
WTB Trail Boss TCS Light/Fast Rolling, 29x2.40"
Felni
WTB ST i29, 32H
Kerékméret:
29" (ETRTO: 622 mm)
Első agy
SHIMANO ALIVIO HB-MT400, 32H, CENTER LOCK, 15x110mm THRU Type AXLE
Tengelytípus elöl:
átütőtengely
Hátsó agy
SHIMANO DEORE FH-MT510-B, 32H, CENTER LOCK, 12x148mm THRU Type AXLE
Tengelytípus hátul:
átütőtengely
Fogaskoszorú
Shimano SLX
Hajtómű
Shimano E8000
Tengelytípus:
Integrált
Első váltó
nincs
Hátsó váltó
Shimano SLX
Váltókar
Shimano SLX
Fék
Shimano Deore
Féktípus:
hidraulikus tárcsafék
Nyereg
WTB Volt Sport
Nyeregcső
ONE1 Alloy, MT171, dropper post, 30.9x440mm
Tömeg
23.7 kg
Vázanyag
alumínium ötvözet
Rugóstag
RockShox Deluxe Select Plus RT, external rebound, 2 position compression (Open/Lock), size 210x50mm
Lánc
SHIMANO SLX CN-M7100
Női vázgeometria
nem
Akkumulátor
Darfon
elhelyezkedése:
alsócsőbe integrált
feszültsége:
36 V
kapacitása:
14 Ah
teljesítménye:
504 Wh
Motor
Shimano STePS E7000
Motor elhelyezkedés:
középmotor
Motor névleges teljesítménye:
250 W
Rásegítéssel elérhető sebesség
25 km/h
Fokozatok száma
1x12
Váltó vezérlése
mechanikus
Rugózás
elöl-hátul
Rugóút elöl:
140 mm
Rugóút hátul:
130-140 mm
Szenzor típusa
nyomatékszenzor
Kijelző
Shimano SC-E7000
Modellév
2020
Kiszerelés
db
A www.ebike.hu-n megvásárolt kerékpárokat minden esetben készreszerelve, beállítva, névre kiállított és lepecséltelt Garanciafüzettel küldjük ki. Vidékre megfelelő dobozban, a pedálok és a kormány (esetekben az elsőkerék) kiszerelésével tudjuk a kerékpárt elküldeni,...
A kerékpár beállítása – Hogyan állítsam be megfelelően? Áttekintés Kerékpár finombeállítása olyan téma, a legtöbb ember számára egy teljesen titokzatos dolog. A beállítási táblázatok, fórumok, mérési tanácsok többnyire csak elbizonytalanítják az átlag...
A kérdés jogos, hiszen ma már rengeteg válfaja van a kerékpároknak. Az egyszerű kétkerekű mára a tudományos fejlesztések hadát felsorakoztató szerkezetté fejlődött, bár meg kell hagyni, talán a legelső kerékpár volt a legforradalmibb… Kerékpárt választhatunk...
A legszélesebb körben elterjedt méret a nyeregvázcső hossza. Ezt a középcsapágy tengelyétől a nyeregvázcső tetejéig (ahol a nyeregcső a vázba csatlakozik) mérjük. Általában a vázon is fel van tüntetve az érték, amennyiben mégsem, úgy magunk is könnyen lemérhetjük egy...
Kerékpár vázméretek Kerékpárok vásárlásakor gyakran felmerül a kérdés, hogy melyik méret lesz a megfelelő. A gyártók sincsenek könnyű helyzetben, hiszen a tömeggyártási költségek optimalizálása érdekében nem készíthetnek minden felhasználónak külön,...
Az ebike – leegyszerűsítve – magától is megy, nem kell feltétlenül tekerni. Egy gázkarral lehet irányítani. Pedál többnyire csak a jogszabályok miatt van rajta, hogy ti. kerékpárnak minősüljön (egyéb esetben segédmotoros kerékpár lenne, ami egyebeket is vonna maga...
Ez egy szerteágazó kérdés. A kerékpároknak kellően erős felépítésűeknek kell lenniük, emellett az alkatrészekre is nagyobb terhelés jut (különösen a fékre, hajtásra). Így ezeknek erős – és lehetőleg könnyű – alkatrészeknek kell lenniük. Arról szinte beszélnem sem...
A modern pedelec-ekben használt akkumulátorok mind Li-Ion típusúak. Jelenleg ez a legmodernebb technológia, mely egyben a legkönnyebb is. A jelenleg elterjedt szabványok alapján ezek feszültsége lehet 24V, 36V és 48V. Jelenleg a 36V-os a legelterjedtebb, de már vannak példák a...
A teljesítményadatok közül a legfontosabbak az akkumulátor adatai, a magasabb Ah, Wh-érték mindenképpen jót jelent. A motor teljesítménye talán kevésbé releváns, mert hiába tud egy motor névlegesen akár 40-50 Nm-t is leadni, ha ezt tartósan megtenné (nem teszi, az elektronika...
Ezen kerékpárok súlyukból adódóan nem szállíthatók az autó tetején. Egyrészt a tető teherbírása is korlátozott, másrészt nem lenne egyszerű dolog egy 25-30 kg-ot nyomó bringát a fejünk fölé emelni. Így egy megoldás marad: a vonóhorogra rögzíthető szállító. A...

Összes kérdés

Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
Cikkek

Ez a termék már nem rendelhető. Kérjük küldd át nekünk a linkjét emailben, hogy másikat ajánlhassunk helyette!

Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
magyar english
Belépés


Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.