- Edzés, Fitness (130)
- Fék (1908, 2 új)
- Hajtás (1908, 3 új)
- Kerékpár Kerék (3421, 1 új)
- Kerékpár Kerékpár (1071, 2 új)
- Karbantartás (1761, 1 új)
- Kerékpár Kiegészítők (4586, 13 új)
- Kormány (1353)
- Nyereg (773)
- Rugóstag (39)
- Kerékpár Ruházat (1978)
- Szállítás (163)
- Tárolás (88)
- Váltás (1115, 3 új)
- Váz (292)
- Villa (414, 1 új)
- Egyéb termékek (32)
- Kerékpár Komplett szettek (3)
Mi indokolja a pedelec-ek magasabb árát?
Ez egy szerteágazó kérdés. A kerékpároknak kellően erős felépítésűeknek kell lenniük, emellett az alkatrészekre is nagyobb terhelés jut (különösen a fékre, hajtásra). Így ezeknek erős – és lehetőleg könnyű – alkatrészeknek kell lenniük. Arról szinte beszélnem sem kell, hogy a motor és az elektronika drága, de az egész rendszer Archilles-ina mégiscsak az akkumulátor, ami nemcsak értékes alkatrész, de néhány évente cserélni is kell, mivel elöregszik, elhasználódik, jelentősen veszít a teljesítményből. Emellett a beépített szenzorok is drágák. A mai, fejlett kerékpárokban több szenzor is együtt dolgozik (a régebbiekben csak sebesség-szenzor), a sebesség, a pedál-fordulat és a hajtókarra kifejtett nyomaték szolgál a rásegítés alapjául. Általánosságban elmondható, hogy az elektronika (mely nagyrészt ugyanazoktól a gyártóktól származik: Bosch, Panasonic, BionX, stb.) akár a vételár felét is kiteheti.