- Edzés, Fitness (130)
- Fék (1983, 2 új)
- Hajtás (1978, 2 új)
- Kerék (3761, 1 új)
- Kerékpár (1185, 2 új)
- Karbantartás (1907, 1 új)
- Kiegészítők (4805, 11 új)
- Kormány (1426)
- Nyereg (798)
- Kerékpár Rugóstag (40)
- Ruházat (2083)
- Szállítás (177)
- Tárolás (92)
- Kerékpár Váltás (1150, 3 új)
- Kerékpár Váz (302)
- Kerékpár Villa (465, 1 új)
- Kerékpár Egyéb termékek (31)
- Kerékpár Komplett szettek (9)
Mi indokolja a pedelec-ek magasabb árát?
Ez egy szerteágazó kérdés. A kerékpároknak kellően erős felépítésűeknek kell lenniük, emellett az alkatrészekre is nagyobb terhelés jut (különösen a fékre, hajtásra). Így ezeknek erős – és lehetőleg könnyű – alkatrészeknek kell lenniük. Arról szinte beszélnem sem kell, hogy a motor és az elektronika drága, de az egész rendszer Archilles-ina mégiscsak az akkumulátor, ami nemcsak értékes alkatrész, de néhány évente cserélni is kell, mivel elöregszik, elhasználódik, jelentősen veszít a teljesítményből. Emellett a beépített szenzorok is drágák. A mai, fejlett kerékpárokban több szenzor is együtt dolgozik (a régebbiekben csak sebesség-szenzor), a sebesség, a pedál-fordulat és a hajtókarra kifejtett nyomaték szolgál a rásegítés alapjául. Általánosságban elmondható, hogy az elektronika (mely nagyrészt ugyanazoktól a gyártóktól származik: Bosch, Panasonic, BionX, stb.) akár a vételár felét is kiteheti.
