eBIKE üzletszabályzat

Szeretettel üdvözlünk az eBIKE internetes üzlet vásárlói között!

Kérjük az üzletszabályzatunkat mindenképpen figyelmesen olvasd el, mielőtt első tényleges vásárlásodat lebonyolítanád! Köszönjük.

Ügyfélszolgálatunk hivatali órái

Hétköznapokon, 10—15 óráig állunk telefonos ügyfélszolgálattal vevőink rendelkezésére (telefonszámunk: 36/70/527-5995). Egyéb időpontokban e-mailben lehet felvenni velünk a kapcsolatot.

Általános tudnivalók, vásárlási feltételek

Az eBIKE internetes üzletben történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül (az ebike.hu címen).

Az eBIKE internetes üzletben mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik, és elfogadja jelen üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti.

Az eBIKE internetes üzletben történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot és tisztában van a rendelés menetével.

Az eBIKE internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek) nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tételek kosárba rakásához, a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes Regisztrációs folyamat elvégzésére.

A megrendelés menete


- Felhasználónév beregisztrálása

- emailben visszaigazolt felhasználó aktiválása

- Kiválasztott tételek kosárba helyezése

- A kosár elemeinek ellenőrzése, szükséges módosítások elvégzése

- Szállítási és számlázási cím megadása

 

- A megrendelés megerősítése, elküldése

A rendelés elküldése után a rendszerünk egy megerősítő e-mail üzenetet küld az e-mail címedre, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni. Amennyiben a megerősítő levél valamilyen technikai zavar folytán üres, akkor mi sem kaptuk meg a rendelést, azt kérjük megismételni a webáruházban. Ilyen esetekben általában a kosár is üresnek mutatkozik. Egyéb probléma, vagy eltérés esetén kérjük, vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt. Azonos időpontban, két különböző számítógépről ugyanarra a termékre feladott rendelés esetén előfordulhat, hogy mindkét Vevőnek azonnal elérhetőként jelzi a rendszer a cikket, de utolsó darab esetén nem tudjuk mindkét rendelést azonnal teljesíteni. Ez az esetek elhanyagolható részében fordul elő, és a lehető leghamarabb értesítést küldünk a felmerült hibáról.

Egyes termékek esetén előfordulhat, hogy a megadott kép és a termék leírása között eltérés mutatkozik. Ezeket legnagyobb igyekezetünk ellenére sem tudjuk teljesen kiszűrni, ezért mindenkit arra kérünk, ha ilyennel találkozik, jelezze e-mailben, de mindenképpen érdeklődjön a vásárlás előtt!

A felelősség korlátozása

Az eBIKE internetes üzletben való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

Az eBIKE internetes üzlet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megkadályozza az eBIKE internetes üzlet akadálytalan mőködését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél — függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett —, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

Az eBIKE internetes üzlet bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás az eBIKE internetes üzlet weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.

Fenntarjuk a jogot, hogy technikai hiba miatti irreálisan alacsony ár esetén a megrendelést töröljük. Ehhez a Fogyasztóvédelmi Hatóság állásfoglalását vesszük alapul. Az ilyen hibákat észleléstől számítva haladéktalanul korrigáljuk, és az érintettek felé egyedi ajánlatot teszünk.

Az eBIKE internetes üzlet szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát az eBIKE internetes üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és eBIKE internetes üzlet nem vonható felelősségre, ha így tesz.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az eBIKE internetes üzletben (a weblapon). Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.

Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, az eBIKE internetes üzlet szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Regisztráció

Az eBIKE internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek), a tételek kosárba rakásához nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes regisztrációs folyamat elvégzésére. Regisztrálva sokkal kényelmesebb lesz a vásárlás, mert nem kell az adataidat minden alkalommal újra megadni, valamint a regisztrációval próbáljuk kiszűrni a hamis rendeléseket, csínytevéseket.

A vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával ki kell töltened a regisztrációs űrlapot. A hibásan kitöltött adatlapokat érvénytelennek tekintjük és az eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredendő téves teljesítésekért!

Szállítási határidők

Szállítási határidők

Vállalt szállítási dátumok
A terméklapokon kiírt dátumok raktárkészletünk és a beszállítói információk alapján kalkulált legjobb átvételi időpontot jelölik – tehát azt a dátumot, amikor a leghamarabb kézhez kaphatod a terméket.
A rendszer teljesen online működik, több darab megrendelése esetén a fenti várható átvételi dátum a készletinformációk ismeretében frissítést követően módosul a kosárban és így jelenik meg a rendelés visszaigazolásban, valamint a csomagkövetésben, azaz a mennyiség módosításával folyamatosan aktualizáljuk azt a határidőt, amikorra a rendelkezésre álló adatok alapján vállalni tudjuk a csomag kézbesítését.

Adott termék azonos idejű kosárba helyezése
Webáruházunkban önmagában a kosárba helyezés nem jelent készletfoglalást, mivel sokan hosszabb ideig gyűjtenek a kosarukban termékeket akár csak érdeklődés jelleggel. Végleges foglalást csak a megrendelés elküldése, valamint annak visszaigazolása jelent.
Ritka esetben ezért előfordul, hogy a kosárba helyezés pillanatában vállalt dátum nem egyezik a rendelés elküldésekor, és visszaigazolásakor megadott dátummal. Épp ezért kérjük várd meg, és ellenőrizd a Visszaigazoló emailt, és egyeztess Ügyfélszolgálatunkkal, ha számodra kedvezőtlen változást látsz a visszaigazolásban.
 
Bizonytalan átfutási idő
Egyes termékeknél sajnos a beszállító sem rendelkezik pontos információval egy adott termék beérkezéséről. Ezeknél a termékeknél vállalási dátum helyett “bizonytalan” felirat szerepel. 
Igyekszünk minden információt előre begyűjteni, de jelenleg ez még nem biztosítható, így előfordulhat olyan helyzet, hogy a webshopban megtalálható még a termék, de a szállítása hosszabb ideig nem lehetséges, vagy akár később derül ki, hogy nem érkezik belőle már szállítmány. Ugyanígy előfordulhat, hogy a bizonytalan státuszú termékek specifikációja, vagy ára változik, ilyen esetekben sosem teljesítünk a megváltozott feltételekkel, hanem egyeztetünk Veled arról, hogy a megváltozott feltételekkel igényt tartasz-e a termékre. (Ez főleg több hetes/hónapos átfutás esetén fordul elő, akkor sem gyakran.)
Természetesen törekszünk az eredeti rendeléskori ár tartására, így az esetek döntő többségében ilyenkor is átvállaljuk az áremeléskor megjelenő árkülönbözetet! Ha a megemelt ár számodra nem fogadható el, természetesen törölni tudjuk a tételt.
Amennyiben a megszűnt termék helyett mást ajánlunk, abban az esetben az új termék ára az irányadó.


Nyitott rendelések kettéválasztása
Amennyiben a már rendelkezésre álló tételekre rögtön szükséged van, ezt Ügyfélszolgálatunkon tudod jelezni email-ben vagy telefonon. Számolnod kell azonban ilyenkor azzal, hogy a csomag kettébontásával két külön-külön kalkulált szállítási díj fog felszámolódni automatikusan. 

Nyitott rendelés kiegészítése
Amennyiben van a rendszerünkben korábbi, függőben lévő rendelésed, akkor lehetőséged van azt online kiegészíteni, ha az együtt, egyben kerülhessen majd szállításra. Erről bővebben itt olvashatsz: https://ebike.hu/gyik/kiegeszitenem-a-rendelesem-lehet/

Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy ha eszedbe jut pár percen/órán belül, hogy valami kimaradt, akkor nyugodtan „hozzá rendelheted” a korábbi rendeléshez. Ez egyben azt is jelenti, ha van egy jóval régebbi és függőben tartott rendelésed, akkor is hozzárendeli ahhoz a rendeléshez. Ebben az esetben, ha a friss rendelés szállítását külön kéred, akkor külön rendelésként küldd el nekünk, és az ügyfélszolgálati kommentbe írd be egy ehhez hasonló üzenetet, "ezeket a tételeket a függőben lévő rendelésemtől függetlenül, külön kérem teljesíteni!"

Értelemszerűen, ha a rendelés hétvégén (szombat, vasárnap) érkezik be, vagy pénteken, akkor ez hosszabbíthatja a folyamatot, mivel a futárcégek csak hétköznap szállítanak ki küldeményeket. Az is késedelmet okozhat, ha a rendelés kapcsán további kommunikációra van szükség az eBIKE internetes üzlet és a kedves vásárló között (hibás, vagy hiányos adatok stb.).

 

Csomagátvételi módok

Az eBIKE.hu-n megrendelt termékeket belföldre és külföldre egyaránt futárcégek szállítják ki. Elérhetőségüket továbbítjuk a csomag feladását követően, így a szállítás napján egyeztetni tudsz velük az átvétellel kapcsolatban.

Kiemelt szállító partnereink:

  • foxpost
  • gls
  • sprinter

Szállítási költséget komplett csomagra számítunk fel, belföldön távolságtól, mérettől függetlenül. Kizárólag a vásárlási érték befolyásolja a fizetendő szállítási díjat. Alapértelmezésünk szerint egy csomagban, valamennyi tétel beérkezésekor indítjuk el a csomagot.

Amennyiben a futár nem találja otthon a címzettet, hagy egy értesítőt, melyen megtalálható a megkísérelt kézbesítés idő pontja, és a futár mobiltelefonszáma. Szerződésünk lehetőséget ad egy újabb — közösen egyeztetett — időpont kérésére. Ezt a futárral kell egyeztetni telefonon. Csak a második sikertelen kézbesítés után kerül hozzánk vissza a csomag addig a helyi depoban tárolják be a csomagot.

Kérjük átvételkor mindenképp ellenőrizd a csomag épségét és tartalmát, mivel ezek hiányában nem tudunk reklamálni a futárcégnél egy esetlegesen hiányzó alkatrésszel kapcsolatban! A postatörvény lehetőség biztosít arra, hogy a csomag átvételét követően is jelezd minőségi kifogásod, amennyiben a csomag kívülről épnek látszod, de a benne lévő áru megsérült. Ezzel kapcsolatban keress minket bővebb tájékoztatás érdekében.

A Foxpost csomagautomaták kialakítása miatt az itt átvehető csomagok maximális mérete: 60 x 61 x 36 cm.

A kellemetlenségek eltérése érdekében igyekszünk automatikusan szűrni, hogy túlméretes árut ilyen átvételi móddal ne engedjen a rendszer megrendelni, de természetesen minden csomag más, így előfordulhat, hogy az automatizmus enged megrendelni túlméretes csomagot (ezt ekkor sem tudjuk betenni az automatába, a visszaigazolás ellenére sem), illetve lehet olyan kategória szinten "tiltott" termékkör, amiben van olyan termék, ami egyébként beférne.

A Foxpost a behelyezéstől számítva 3 napig tárolja be a csomagokat, ezután értesítést küldenek a címzettnek, ha pedig ezt követően sem veszed ki a csomagod, visszaszállítják nekünk

Csomagolás: Környezetünk védelme céges küldetésünk! Nem használunk új csomagoló anyagokat, hiszen értelmetlen pazarlás volna. Kizárólag már használt kartondobozokban küldünk árut. Épp ezért ne lepődj meg, ha épp egy vasaló, vagy játék csomagolásában kapod az árut, a doboz tartalma a megrendelt termék lesz! :)

Szállítási díjak

Házhozszállítás belföld

  • 5.000 Forintos vásárlási érték alatt: 1790 Ft

  • 5.000 és 29.999 Forintos vásárlási érték között: 1490 Ft

  • 29.999 Forintos vásárlási érték felett: 0 Ft, azaz teljesen ingyenes a kiszállítás

Csomagautomata belföld

  • 5.000 Forintos vásárlási érték alatt: 1490 Ft

  • 5.000 és 29.999 Forintos vásárlási érték között: 1290 Ft

  • 29.999 Forintos vásárlási érték felett: 0 Ft, azaz teljesen ingyenes a kiszállítás

Az utánvétkezelésnek nincs felára feléd!

Kerékpárok kiszállítása

A kerékpárokat teljesen összeszerelve, beállítva szállítjuk házhoz - ennek nincs semmilyen felára! - , technikai okokból a kormány és a pedálok kerülnek kiszerelésre, mivel a futárcég csak igy tudja átvenni a csomagot.

A vállalt szállítási határidők komplett kerékpárok esetében eltérhetnek, mivel azokat gyakran gyári dobozban tároljuk, és csak megrendeléskor bontjuk ki, és állítjuk be. Ez általában 1-2 munkanap csúszást okoz a teljesítésben, kérjük ezt figyelembe venni!

A pedálok és kormányfejcsavarok meghúzása otthon is elvégezhető minimális rutin megléte esetén. A pedálok betekerésekor ügyelj arra, hogy melyik pedál melyik oldalra kerül (L=bal, R=jobb). A pedálok meghúzási nyomatéka 35-55Nm, míg a kormányfej csavaroké kb 10Nm. A nem megfelelő szerelés, vagy az ajánlott meghúzási nyomatéktól való eltérés garanciavesztéssel jár, ezért adott esetben fordulj szakemberhez! Minden általunk értékesített kerékpárhoz kitöltött, lepecsételt garanciafüzet is jár természetesen. A kerékpárok kötelező garanciális utánállítását 50-100km megtétele után a budapesti Ridebike üzletek díjmentesen elvégzik, telefonos időpont egyeztetés után (Tel.: 36-70-38-12-910).

Külföldi szállítási díjak kalkulásához szükségünk van a megrendelt termékek listájára, hogy futárcég díjszabása szerint várható szállítási díjat számíthassunk. Ez a díj függ a csomag tömegétől és a célországtól is. Külföldi szállítás esetén kérjük érdeklődj e-mailben Ügyfélszolgálatunkon!

Személyes átvétel

Személyes átvételre jelenleg nem tudunk lehetőséget biztosítani a raktár adottságaiból és adminisztratív okokból fakadóan, de igyekszünk a szállítási díjakat olyan alacsonyan tartani, hogy kényelmes és gazdaságos megoldás legyen a házhozszállítás!

Fizetési opciók

Rendszerünkben az alábbi fizetési módok közül választhatsz

  • Utánvétes fizetés : Készpénzben történő fizetés a csomag átvételekor. (Forintban, és csak Magyarország területén)
  • Bankkártyás fizetés : online fizetésre alkalmas Mastercard (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), VISA (VISA, VISA Electron, VPay) vagy JCB bankkártyával a weboldalunkon (részletekről bővebben itt)
  • Bankkártyás fizetés csomagautomatánál, vagy csomagponton: online fizetésre alkalmas Mastercard (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), VISA (VISA, VISA Electron, VPay) vagy JCB bankkártyával FOXPOST csomagautomatánál
  • Előreutalás : Előre egyeztetve lehetőség van a végösszeg átutalására is, ehhez kérjük kérd a banki adatainkat Ügyfélszolgálatunkon! FONTOS! Bankszámlánkra történő készpénzbefizetés nem minősül utalásnak ez esetben 1% kezelési költséget (de minimum 200 Ft-ot) számolunk fel, mivel a bank ezesetben aránytalanul magas költséget hárít ránk.

Külföldi szállítás esetén (magyar bankszámlával nem rendelkező) vásárlóink számára kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges

Elállási jog

A vevő (amennyiben nem jogi személyről van szó) jogosult a megrendelést követően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!

A vevő a termék átvételét követő 30 - harminc - munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Ingyenes visszaküldés lehetősége (FOXPOST)

Amennyiben az eredeti csomagot Foxpost-os csomagátvételi móddal rendelte, úgy a vevő 30 napig díjmentesen visszaküldheti a terméket az eladónak az eredetileg kapott nyitókóddal, ráadásul bármelyik automatából! 

  Az elállási jog minden vásárlót megillet (amennyiben nem jogi személyről van szó) , de csak a termék kipróbálása illetve felpróbálása esetén érvényesíthető (új állapotú termék). Elállási jog gyakorlásával visszaküldött termékeket kizárólag tiszta állapotban, blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá nagyban megkönnyíti az ügyintézést az alábbi Elállási nyilatkozat kitöltése, és mellékelése (Tájékoztató és formanyomtatvány letölthető itt)!Már használatba vett termék esetében az elállási jog nem érvényesíthető, de természetesen közösen egyeztetett értékcsökkenés alkalmazásával a terméket a legtöbb esetben vissza tudjuk vásárolni, vagy be tudjuk számítani más termékbe. 

A vevő elállása esetén eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján.
Az elállási jogra hivatkozva visszaküldött termékek szállítási költségei a vásárlót terhelik. A portósan küldött csomagokat az eBIKE.hu webshop nem veszi át, azt minden esetben visszairányítja a feladónak.

Amennyiben méretcserére van szüksége, ezt jelezheti Ügyfélszolgálatunkon, ilyen esetekben a határidő rugalmasan változhat, megoldható az eredeti áru, csomagcserekor történő visszajuttatása is.

A visszaküldés módja

A termék visszaküldésekor arra kérünk, hogy a terméket megfelelő védőcsomagolásban küldd vissza nekünk!
A csomagot kérjük úgy csomagold be, hogy a termékekre, vagy azok gyári csomagolására ne kerülhessen semmilyen csomagcimke, vagy egyéb matrica a futárcégtől, ezért a terméket ne a saját csomagolásában, hanem külön dobozban, vagy csomagoló fóliában add át a futárnak, vagy helyezd vissza az automatába!

 

         

Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben Cégre kiállított ÁFÁs számlát igényelsz, abban az esetben sem a kipróbálási, sem az elállási jog hivatalosan nem illet meg, továbbá bármilyen visszautalás esetén csak a számlán megjelölt Vevő (cég) számlájára tudunk visszautalást indítani.

Az elállási jogkörben visszaküldött termékek postacíme (nagy segítség, ha előre beleteszed a fent letölthető Elállási nyiltkozatot):

Cím:
eBIKE visszáru - elállás
1161 Budapest, Rákóczi út 51.

Át nem vett csomagok

Amennyiben a Vásárló nem veszi át a megrendelt és szállításra átadott Árut és a jogszabályokban biztosított indoklás nélküli 14 napon belüli elállási szándékát sem jelzi az Eladó felé, megszegi az Eladóval kötött szerződését, amely alapján kötelezettsége az Áru átvétele és ezzel az Eladó teljesítésének elfogadása. Ebben az esetben Eladó megkísérli az Áru ismételt kiszállítását, amennyiben ezt Vásárlóval egyeztetni tudja, de az ismételt kiszállítást szállítási díj fizetéséhez kötheti. Amennyiben az ismételt kiszállítás sikertelen, vagy azt nem lehet a Vásárlóval egyeztetni, mert a Vásárló megtagadja az együttműködést, Eladó jogosult a Vásárlóval kötött szerződést a szerződésszegés miatt azonnali hatállyal felmondani és a sikertelen ki és visszaszállítás költségét kötbérként érvényesíteni Vásárló felé., avagy a Vásárlót kizáűrólag előrefizetéses módon kiszolgálni.

Felek a szerződés felmondására elfogadják a Vásárló által a rendeléskor használt email, mint kommunikációs forma használatát és rögzítik, hogy a felmondás közlésének időpontja az az időpont, amikor a felmondó levél a Vásárló email fiókjában hozzáférhetővé válik.

Garanciális feltételek

Az eBIKE internetes üzlet, vagy beszállítói, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

A webshopban megvásárolt kerékpárokra a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 151/2003.
(IX. 22.) Korm. rendelet hatályos és alkalmazandó. A rendelet értelmében

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk Felhasználó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az
üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
Ha Felhasználó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A termékek meghibásodása esetén az alábbi elérhetőségeinken kérhet bővebb felvilágosítást a teendőkről:
· elektronikus elérhetőség: info@ebike.hu
· telefonos elérhetőség: 36705275995

A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján Szolgáltató a hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során a rendelet szabályai szerint jár el, Felhasználó hátrányára nem tér el.
A garanciális hiba miatt visszaküldött termékek szállítási költségei a vásárlót terhelik. A portósan küldött csomagokat az eBIKE.hu webshop nem veszi át, azt minden esetben visszairányítja a feladónak.

Üzemeltető partnercég: Ride Bike Kft.

Cím: 1161 Budapest, Rákóczi út 51.
Telefon: 401-0395, 405-1585
Telefax: 407-5333
E-mail: info@ebike.hu

Adószám: 12065800-2-42
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-462370
Csomagküldő kereskedői engedély száma: C/003 403

Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag tiszta állapotban, blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírására is (formanyomtatvány letölthető itt)!

Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni. (Garanciális problémával rendelkező termékek postacíme: 1161 Budapest, Rákóczi út 51. — A megrendelt termékek személyes átvétele itt nem megoldható!).

Termékek visszaküldése

Egyértelműen garanciálisnak tűnő esetben a garanciális terméket - megelőlegezve a végső döntés várható kimenetelét - díjmentesen felvesszük Tőled, és bevizsgáljuk. A végső döntést követően, amennyiben a garanciális igény jogos, a javított/cserélt terméket ingyen visszaszállítjuk, ha viszont a hiba nem garanciális jellegű, akkor a be- és visszaszállítás költsége a Vevőt terheli (1490 1490=2980 Ft).

Kérdéses esetben, amikor a hiba garanciális jellege nem jelenthető ki egyértelműen, a beszállításról a Vevőnek kell gondoskodnia. Természetesen, ha a hibáról bebizonyosodik, hogy garanciális jellegű, a beküldés díját visszautaljuk. Ha a hiba garanciális jellegű volt, úgy a visszaszállítást díjmentesen intézzük, ha nem garanciális, úgy a visszaküldés is a vevőt terheli.( 1490 Ft).
A visszaküldésnél törekedni kell a legolcsóbb szállítási módra, ami általában 500-1500 Ft körül alakul, ennél magasabb ár esetében egyeztetni kell előzetesen, hogy jogos garanciális igény esetén megtéríthessük a beküldés költségét!

A visszaküldött termékek szállítási költségét - összhangban a hatályos jogszabályokkal - tehát csak garanciális esetben térítjük meg. Mivel ezt csak utólag tudjuk biztosra, ezért Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Figyelem! A Posta új ÁSZF-je alapján a postai levélként csak kis méretű (324x229x24 mm-nél kisebb méretű) csomagokat lehet küldeni, a nagyobb méretű küldeményeket csak postán maradóként lehet feladni, vagy csomagként lehet átadni nekik házhoz szállításra! Erre kérjük ügyelj, amennyiben pl terméket küldenél vissza!

Kérjük, amennyiben árut küldenél vissza, postán maradóként ne adj fel nekünk küldeményt! A visszaküldés előtt nyugodtan kérj tőlünk segítséget, ha bizonytalan vagy a lehető legolcsóbb szállítási mód kiválasztásában!

Adatvédelem

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pld. Posta). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

 

Általános Szerződési feltételek

Adatvédelmi nyilatkozat

Mivel a weboldal nem jelez készletmennyiségeket, és a kosárba helyezés önmagában nem jelent foglalást, ezért a kosárszínek, bár 99%-ban megbízhatóak, csak tájékoztató jellegűek. A leadott megrendelések esetében is azt kérjük mindenképp ellenőrizd a Visszaigazoló levélben foglaltakat, mert előfordulhat, hogy egyes tételek készlete a kosárba helyezés óta is megváltozott, vagy kevesebb a rendelkezésre álló készlet, mint a megrendelt. Természetesen előállhat készlethiány, vagy a beszerzési oldalon hiba, de ezek számossága elenyésző.

 

magyar english
Belépés


Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.