Elérhetőség

Hogyan tudunk segíteni neked?

A bringa alkatrészek világa egyre összetettebb, és egyre nehezebb eligazodni a méretek, kompatibilitások között. Szerencsére mi mindig itt vagyunk, hogy segítsünk Neked!

A legtöbb általános kérdésre (Elérhető-e a termék / Hogyan rendeljek / Kiegészíthetem-e utólag a rendelést? / Nem tudok belépni / Nem emlékszem a belépő adatokra) a Gyakori kérdések menüpontban már kész válasszal várunk. 
Mielőtt telefont, vagy billentyűzetet ragadnál, kezdd itt a keresést, kérjük olvasd át az első szekciót, hiszen lehet hogy telefonálnod sem kell!

Ha nem találtál választ a kérdésre a GYIK-ban, telefonon és emailben könnyen elérsz minket, egyszerű kérdések Messengeren is jöhetnek, de az a tapasztalat, hogy az összetettebb, bonyolultabb kérdésekkel elsősorban emailben tudunk foglalkozni


 

E-mail címünk: 


 

Telefonszámunk:  36-70-527-5995

Telefonos ügyfélszolgálatunkon hétköznapokon 10—15 óráig állunk rendelkezésetekre.


A leadott rendelések természetesen online formában is követhetőek, ide mindig igyekszünk, a lehető legfrissebb infótt kiírni az adott tétel státuszáról. Gyakran, eze a beszállítónk által megadott információk, azaz ennél többet a telefon másik végén lévő ügyfélszolgálatos kollegánk sem fog tudni mondani. Amennyiben a feltüntettnél részletesebb információra van szükséged, kérjük írj nekünk emailt a rendelési azonosítóval és az adott tétel linkjével.

magyar english
Belépés


Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.