- Kerékpár Edzés, Fitness (124)
- Fék (1993, 2 új)
- Hajtás (1973, 2 új)
- Kerék (3713, 1 új)
- Kerékpár (1111, 1 új)
- Karbantartás (1953, 1 új)
- Kiegészítők (4646, 10 új)
- Kormány (1482)
- Nyereg (811)
- Rugóstag (37)
- Ruházat (1683)
- Kerékpár Szállítás (183)
- Tárolás (91)
- Váltás (1168, 3 új)
- Kerékpár Váz (303)
- Villa (519, 1 új)
- Egyéb termékek (30)
- Komplett szettek (12)
Elérhetőség
Hogyan tudunk segíteni neked?
A bringa alkatrészek világa egyre összetettebb, és egyre nehezebb eligazodni a méretek, kompatibilitások között. Szerencsére mi mindig itt vagyunk, hogy segítsünk Neked!
A legtöbb általános kérdésre (Elérhető-e a termék / Hogyan rendeljek / Kiegészíthetem-e utólag a rendelést? / Nem tudok belépni / Nem emlékszem a belépő adatokra) a Gyakori kérdések menüpontban már kész válasszal várunk.
Mielőtt telefont, vagy billentyűzetet ragadnál, kezdd itt a keresést, kérjük olvasd át az első szekciót, hiszen lehet hogy telefonálnod sem kell!
Ha nem találtál választ a kérdésre a GYIK-ban, telefonon és emailben könnyen elérsz minket, egyszerű kérdések Messengeren is jöhetnek, de az a tapasztalat, hogy az összetettebb, bonyolultabb kérdésekkel elsősorban emailben tudunk foglalkozni
E-mail címünk: info@ebike.hu
Telefonszámunk: 36-70-527-5995
Telefonos ügyfélszolgálatunkon hétköznapokon 10—15 óráig állunk rendelkezésetekre.
A leadott rendelések természetesen online formában is követhetőek, ide mindig igyekszünk, a lehető legfrissebb infótt kiírni az adott tétel státuszáról. Gyakran, eze a beszállítónk által megadott információk, azaz ennél többet a telefon másik végén lévő ügyfélszolgálatos kollegánk sem fog tudni mondani. Amennyiben a feltüntettnél részletesebb információra van szükséged, kérjük írj nekünk emailt a rendelési azonosítóval és az adott tétel linkjével.