- Edzés, Fitness (137)
- Fék (1909, 13 új)
- Hajtás (1914, 4 új)
- Kerék (3687, 41 új)
- Kerékpár Kerékpár (961, 95 új)
- Kerékpár Karbantartás (1679, 3 új)
- Kiegészítők (4657, 18 új)
- Kormány (1394, 2 új)
- Nyereg (752)
- Kerékpár Rugóstag (38)
- Ruházat (2220, 8 új)
- Szállítás (156)
- Tárolás (89)
- Váltás (1069, 4 új)
- Váz (318)
- Villa (439, 2 új)
- Egyéb termékek (32)
- Komplett szettek (8)
Elérhetőség
Hogyan tudunk segíteni neked?
A bringa alkatrészek világa egyre összetettebb, és egyre nehezebb eligazodni a méretek, kompatibilitások között. Szerencsére mi mindig itt vagyunk, hogy segítsünk Neked!
A legtöbb általános kérdésre (Elérhető-e a termék / Hogyan rendeljek / Kiegészíthetem-e utólag a rendelést? / Nem tudok belépni / Nem emlékszem a belépő adatokra) a Gyakori kérdések menüpontban már kész válasszal várunk.
Mielőtt telefont, vagy billentyűzetet ragadnál, kezdd itt a keresést, kérjük olvasd át az első szekciót, hiszen lehet hogy telefonálnod sem kell!
Ha nem találtál választ a kérdésre a GYIK-ban, telefonon és emailben könnyen elérsz minket, egyszerű kérdések Messengeren is jöhetnek, de az a tapasztalat, hogy az összetettebb, bonyolultabb kérdésekkel elsősorban emailben tudunk foglalkozni
E-mail címünk: info@ebike.hu
Telefonszámunk: 36-70-527-5995
Telefonos ügyfélszolgálatunkon hétköznapokon 10—15 óráig állunk rendelkezésetekre.
A leadott rendelések természetesen online formában is követhetőek, ide mindig igyekszünk, a lehető legfrissebb infótt kiírni az adott tétel státuszáról. Gyakran, eze a beszállítónk által megadott információk, azaz ennél többet a telefon másik végén lévő ügyfélszolgálatos kollegánk sem fog tudni mondani. Amennyiben a feltüntettnél részletesebb információra van szükséged, kérjük írj nekünk emailt a rendelési azonosítóval és az adott tétel linkjével.
