- Edzés, Fitness (130)
- Fék (1908, 2 új)
- Hajtás (1908, 3 új)
- Kerék (3421, 1 új)
- Kerékpár (1071, 2 új)
- Karbantartás (1761, 1 új)
- Kiegészítők (4586, 13 új)
- Kerékpár Kormány (1353)
- Nyereg (773)
- Rugóstag (39)
- Ruházat (1978)
- Kerékpár Szállítás (163)
- Tárolás (88)
- Váltás (1115, 3 új)
- Kerékpár Váz (292)
- Villa (414, 1 új)
- Egyéb termékek (32)
- Kerékpár Komplett szettek (3)
Mégis mit tud egy akkumulátor?
A modern pedelec-ekben használt akkumulátorok mind Li-Ion típusúak. Jelenleg ez a legmodernebb technológia, mely egyben a legkönnyebb is. A jelenleg elterjedt szabványok alapján ezek feszültsége lehet 24V, 36V és 48V. Jelenleg a 36V-os a legelterjedtebb, de már vannak példák a 48V-osra is (a KTM-nek is van ilyen rendszere). A nagyobb feszültség előnye a kisebb veszteség és a nagyobb teljesítmény.
Az akkumulátor leadott teljesítményét például az alábbi módon számolhatjuk ki: 36V×10Ah=360Wh Nyilván az a jó, ha minél nagyobb ez a szám.
Az akkumulátorok meghatározott töltési ciklussal bírnak, ami szerepel a gyártó által megadott leírásban. Ez átlagosan 500-700 ciklust jelent. E fölött az érték fölött az akkumulátor már jelentősen veszíteni kezd a kapacitásából.