- Kerékpár Edzés, Fitness (130)
- Kerékpár Fék (1983, 2 új)
- Hajtás (1978, 2 új)
- Kerék (3761, 1 új)
- Kerékpár (1185, 2 új)
- Karbantartás (1907, 1 új)
- Kiegészítők (4805, 11 új)
- Kormány (1426)
- Nyereg (798)
- Kerékpár Rugóstag (40)
- Ruházat (2083)
- Szállítás (177)
- Tárolás (92)
- Váltás (1150, 3 új)
- Váz (302)
- Villa (465, 1 új)
- Egyéb termékek (31)
- Komplett szettek (9)
Mégis mit tud egy akkumulátor?
A modern pedelec-ekben használt akkumulátorok mind Li-Ion típusúak. Jelenleg ez a legmodernebb technológia, mely egyben a legkönnyebb is. A jelenleg elterjedt szabványok alapján ezek feszültsége lehet 24V, 36V és 48V. Jelenleg a 36V-os a legelterjedtebb, de már vannak példák a 48V-osra is (a KTM-nek is van ilyen rendszere). A nagyobb feszültség előnye a kisebb veszteség és a nagyobb teljesítmény.
Az akkumulátor leadott teljesítményét például az alábbi módon számolhatjuk ki: 36V×10Ah=360Wh Nyilván az a jó, ha minél nagyobb ez a szám.
Az akkumulátorok meghatározott töltési ciklussal bírnak, ami szerepel a gyártó által megadott leírásban. Ez átlagosan 500-700 ciklust jelent. E fölött az érték fölött az akkumulátor már jelentősen veszíteni kezd a kapacitásából.
