Continental Touring Plus 622/700 reflexcsíkos drótperemes 622/700c gumiköpeny

Még nincs értékelve!
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Márka
Vélemények

Extra defektvédelem! Tömör, nagy rugalmasságú betét teszi biztonságossá a közlekedést, üvegszilánkoknak, éles köveknek, tüskéknek is ellenáll. A tervezők ugyanakkor gondoltak a menetbiztonságra is, a gördülési komfortot, a kanyarodást nem befolyásolja az elhelyezett defektvédő betét.

PlusBreaker defektvédelem

Adatok:

28-622
Tömeg: 580 g
Ajánlott nyomás: 5,5 bar
Max. nyomás: 7,0 bar

32-622
Tömeg: 610 g
Ajánlott nyomás: 4,8 bar
Max. nyomás: 5,5 bar

37-622
Tömeg: 800 g
Ajánlott nyomás: 4,0 bar
Max. nyomás: 4,8 bar

42-622
Tömeg: 920 g
Ajánlott nyomás: 3,5 bar
Max. nyomás: 4,5 bar

47-622
Tömeg: 1000 g
Ajánlott nyomás: 3,1 bar
Max. nyomás: 4,0 bar

Fényvisszaverő oldalfal: igen
Defektvédelem: Continental Safety Plus Breaker
Oldalfalvédelem: nincs
Gumi felépítése: belsővel használható
Defektvédelmi szint: magas
Szövetsűrűség: 66 tpi
Kiszerelés: db
ETRTO átmérő: 622 mm
Perem kivitel: drótperemes
    A felni szélessége meghatározza azt, hogy kb. milyen széles gumit szerelhetünk rá fel, ennek oka az, hogy a gumi perem egy adott szögben képes a legjobban "kapaszkodni" a felni peremébe.Egy felnire szerelt túl keskeny gumi túlzottan egyenesen fog állni, és kanyarban meg a gumi...
    Akármilyen (MTB, Országúti, BMX, Városi vagy Trekking) gumiról van szó, a gumi és belső élettartamát döntően befolyásolja, hogy milyen nyomáson használjuk. Alaptétel, hogy minél keményebbre fújjuk, annál jobban gördül, hiszen kisebb felület érintkezik a talajjal. Az...
    Bár van ma már hivatalos szabvány (ETRTO/ISO), kerékpár iparban még máig él néhány beidegződés, ami miatt pl MTB kerékpároknál coll-ban gondolkodunk (29 x 2.25), országúti bringákon milliméterben (25-622), míg cross/trekking bringákon párhuzamosan két féle -...
    Defektvédelem … és a Nagy durranás elmarad Több csoportját ismerjük a defektvédő/defektmentes rendszereknek, gyorsan vegyük górcső alá: Defektgátló szalagok, betétek Főképp városi ingázóknak fejlesztették ki évekkel ezelőtt a futófelület alá helyezett...
    A külső gumi kiválasztásánál az első lépés a méret meghatározása. Az általunk ajánlott módszer, ha az ETRTO méretet figyeljük. A gumiköpenyünk oldalfalán találhatunk erre vonatkozó adatokat (pl: 37-622): az első szám a gumi szélességét, a második a gumiköpeny belső...
    Akármilyen gumiról van szó (MTB, Országúti, BMX, Városi vagy Trekking), a gumi és a belső élettartamát döntően befolyásolja, hogy milyen nyomáson használjuk. Alaptétel, hogy minél keményebbre fújjuk, annál jobban gördül, hiszen kisebb felület érintkezik a talajjal. Az...
    A kerékpárok éves (féléves) karbantartásakor nézzük át alaposan gumiköpenyeink állapotát. A helytelenül beállított felnifékek kidörzsölhetik a gumi oldalfalát, ami javíthatatlan, szakadásos defektet okoz. Ennél is alattomosabbak a futófelületbe beágyazódó tüskék,...

    Összes kérdés

    Tech: Continental Safety Plus Breaker defektvédelem

    A futófelület és az alapváz között egy nagyon rugalmas, speciális kaucsukból készült defekt elleni védőréteg kerül bevetésre. Ez a védőréteg szinte áthatolhatatlan, semmilyen idegen tárgynak nincs esélye. Még egy rajzszög sem képes ezen a rétegen...

    Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek

    Ez a termék már nem rendelhető. Kérjük küldd át nekünk a linkjét emailben, hogy másikat ajánlhassunk helyette!

    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.