Shimano Deore XT (RD-M8000) MTB hátsó váltó

31 990 Ft
25 592 Ft -tól
21% kedvezmény
4
(3 értékelés)
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Vélemények

- Könnyebb működés: 20% -kal kevesebb erőfeszítést igényel.
- Lánc stabilitása javult.
- Hatékony a fokozatváltás, és simább láncfutás.
- Új "Shadow" kialakítás optimalizált ferde szögben.
- Új váltóhuzalt új hiper alacsony súrlódású bevonat technológiát.
- Könnyen beállíthatja lánc stabilizátort.
- Modell száma: RD-M8000
- Sorozat: DEORE XT
- A változó Akció: Shadow RD +
Váltó típusok:

Kanál hossz: GS
Kapacitás:
- Max. fogszám első nagy lánckerék: 40/42 F (42F csak 1x11 fokozat)
- Min. fogszám első nagy lánckerék: 40 F
- Max. fogszám első kis lánckerék: 11 F
- Min. fogszám első kis lánckerékl: 11 F
- Max. különbség elöl: 10 fog
- Teljes kapacitás: 39 fog
- Legnagyobb lánckerék hátul: 42T(2x11-speed),
46T(1x11-speed)


Kanál hossz: SGS
Kapacitás:
- Max. fogszám első nagy lánckerék: 40/42 F (42F csak 1x11 fokozat)
- Min. fogszám első nagy lánckerék: 40 F
- Max. fogszám első kis lánckerék: 11 F
- Min. fogszám első kis lánckerékl: 11 F
- Max. különbség elöl: 18 fog
- Teljes kapacitás: 47 fog
- Legnagyobb lánckerék hátul: 40T(3x11-speed), 42T(2x11-speed),
46T(1x11-speed)


Tömeg: GS/SGS 271 g. 275 g.

Kiszerelés: db
Fokozatszám: 11 sebességes
Rögzítés módja: csavaros
Szín: fekete
Váltó vezérlése: mechanikus
Hátsó váltó moduláció: 1.1
    Amennyiben követed a Használati utasítás ajánlásait tudhatod, hogy a kerékpár alapvetően alkalmas valamennyi sebesség kapcsolására (3x9 lánckerék esetén 27 sebesség), de a képen mellékelt váltó-állásokat ne alkalmazzuk hosszú távon, mert: a láncszemek fokozott...
    A láncváltós kerékpárokon a különböző áttételek külőnböző lánchosszt igényelnek, logikusan a elől-hátul "nagy-nagy" áttétel veszi fel a legnagyobb láncmennyiséget, míg a "kicsi-kicsi" a legkevesebbet. A lánc hossza mindig ugyanannyi, ezért a használat közben a lánc...
    A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
    Erre a kérdésre lehetne egyszerűen azt felelni, hogy a váltó a hibás, ezt kell cserélni, de sok esetben a pontotlan váltást egészen más okozza, érdemes kicsit mélyebbre ásni, ha már nem úgy vált a bringád, mind újkorában. A váltó precizitását valóban egyrészt annak...
    A régebbi, elől több tányéros hajtára tervezett bringák váltó- és vázkialakítása jellemzően 11-34-es lánckerékig volt megfelelő. A kéttányéros rendszerekkel megjelentek már 11-36-os fogaskeréksorok is, de az igazi áttörést (és a kompatibilitási problémákat) az...
    Ilyenkor általában a váltókanál "feszítőrugóját" gyanúsítjuk, de nem minden esetben okolható ezért a jelenségért. Egy sokat szolgált váltó kanálfeszítő-rugójavalóban gyengülhet az évek során, de érdemes inkább két praktikus tanácsot megfogadni: A lánc...
    "1 kattanás - 1 váltás" Sok-sok éven át így definiálta a köznyelv a pozicionált váltást. Ez jó esetben így is van, a gyári konfigurációk esetén legalábbis biztosan, de használhatunk-e bármilyen Shimano mechanikus váltókart egy adott Shimano váltóhoz? A rövid...

    Összes kérdés

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek
    kanál méret csomagolás Kedvezmény eBIKE ár Mennyiség
    megrendelés esetén érvényes
    várható átvételi időpont
    SGS (hosszú) Csomagolás nélküli 20 % 31 990 Ft
    25 592 Ft / db
    2026. január 14. (szerda)
    GS (rövid) Dobozos 21 % 38 990 Ft
    30 878 Ft / db
    2026. január 13. (kedd)
    SGS (hosszú) Dobozos 21 % 38 990 Ft
    30 878 Ft / db
    2026. január 13. (kedd)
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.