Sturmey Archer S-RC3 3 seb kontrás agyváltó (szett)

24 990 Ft
22 491 Ft
10% kedvezmény
Még nincs értékelve!
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Vélemények

3 sebességes, kontrás agyváltó

Agytest anyaga: 6061 Aluminium
Tengelyhossz: 163,2mm

Küllőszámításhoz:

Kónusztávolság (OLD): 118,7 mm
Peremszélesség (bal): 32mm
Agy lyukkörátmérője (bal): 68mm
Peremszélesség (jobb): 28mm
Agy lyukkörátmérője (jobb): 68mm

A szett tartalma:
- agyváltó
- szerelék
- Sturmey Archer SLS-30 T3 váltókar
- 18T, 1/8" vastag, süllyesztett lánckerék (króm bevonattal)

Fék kompatibilitás: kontrafék
Sebességek száma: 3 sebességes
Fogaskeréksor rögzítése: 3 körmös agyrögzítés
Komplett szett: igen
Agyváltó tartozékai: váltó bowdenszett, fogaskerék, szerelék, váltókar
Szín: ezüst
Lyukszám: 36 L
Kiszerelés: db
JOBB peremtávolság: 28
JOBB küllőkör: 68
BAL peremtávolság: 32
BAL küllőkör: 68
Villasaru-távolság (O.L.D.): 119
Ezt szeretném a küllőszámításhoz használni!
Amennyiben követed a Használati utasítás ajánlásait tudhatod, hogy a kerékpár alapvetően alkalmas valamennyi sebesség kapcsolására (3x9 lánckerék esetén 27 sebesség), de a képen mellékelt váltó-állásokat ne alkalmazzuk hosszú távon, mert: a láncszemek fokozott...
A gyári ajánlás 2:1-es hajtásáttétel Shimano és Sturmey Archer esetében egyaránt (pl:38-19). Ez abban az esetben igaz, ha az ún direkt áttétel (1:1 áttételi arány a váltóműben) középre esik a váltási skálán, a fenti márkák termékeinél ez így van. Ha bizonytalanok...
A válasz gyártónként eltérő: A Nuvinci és Sturmey agyváltók komplett szettként kaphatóak, tehát jár hozzájuk a váltókar/bowdenezés/szerelékek/lánckerék. Egyéb alkatrészt nem kell hozzájuk megvenni, ha mégis, ez a leírásban egyértelműen benne kell legyen. Shimano...
Az agyváltó egy, a hátsó agyba épített váltómechanizmus, amely lehetővé tesz 2-11 sebességfokozat használatát. Már elérhetőek a fokozat nélküli agyváltók, melyek 360%-os áttételtartományt fednek le. A váltóba épített fogaskerekek olajfürdőben futnak – ennek az...
A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
Erre a kérdésre lehetne egyszerűen azt felelni, hogy a váltó a hibás, ezt kell cserélni, de sok esetben a pontotlan váltást egészen más okozza, érdemes kicsit mélyebbre ásni, ha már nem úgy vált a bringád, mind újkorában. A váltó precizitását valóban egyrészt annak...
A régebbi, elől több tányéros hajtára tervezett bringák váltó- és vázkialakítása jellemzően 11-34-es lánckerékig volt megfelelő. A kéttányéros rendszerekkel megjelentek már 11-36-os fogaskeréksorok is, de az igazi áttörést (és a kompatibilitási problémákat) az...

Összes kérdés

Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
Cikkek
Kedvezmény eBIKE ár Mennyiség készlet
10 %
22 491 Ft / db
24 990 Ft
zöld kosár h24
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
magyar english
Belépés


Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.