Shimano Nexus (SG-3C41) 127x175mm kontrafékes agyváltó

19 590 Ft
15 672 Ft
20% kedvezmény
Még nincs értékelve!
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Vélemények


3 sebességes agyváltó, szerelék és lánckerék nélkül
Kontrafékes
Lyukszám: 28 vagy 36
Szerelék, fogaskerék, és váltókar nélkül küldjük.

Kiszerelés: db
Villasaru-távolság (O.L.D.): 127 mm
Sebességek száma: 3 sebességes
Fogaskeréksor rögzítése: 3 körmös agyrögzítés
Fék kompatibilitás: kontrafék
Komplett szett: nem
Agyváltó tartozékai: -
Szín: ezüst
    Amennyiben követed a Használati utasítás ajánlásait tudhatod, hogy a kerékpár alapvetően alkalmas valamennyi sebesség kapcsolására (3x9 lánckerék esetén 27 sebesség), de a képen mellékelt váltó-állásokat ne alkalmazzuk hosszú távon, mert: a láncszemek fokozott...
    A gyári ajánlás 2:1-es hajtásáttétel Shimano és Sturmey Archer esetében egyaránt (pl:38-19). Ez abban az esetben igaz, ha az ún direkt áttétel (1:1 áttételi arány a váltóműben) középre esik a váltási skálán, a fenti márkák termékeinél ez így van. Ha bizonytalanok...
    A válasz gyártónként eltérő: A Nuvinci és Sturmey agyváltók komplett szettként kaphatóak, tehát jár hozzájuk a váltókar/bowdenezés/szerelékek/lánckerék. Egyéb alkatrészt nem kell hozzájuk megvenni, ha mégis, ez a leírásban egyértelműen benne kell legyen. Shimano...
    Az agyváltó egy, a hátsó agyba épített váltómechanizmus, amely lehetővé tesz 2-11 sebességfokozat használatát. Már elérhetőek a fokozat nélküli agyváltók, melyek 360%-os áttételtartományt fednek le. A váltóba épített fogaskerekek olajfürdőben futnak – ennek az...
    A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
    Erre a kérdésre lehetne egyszerűen azt felelni, hogy a váltó a hibás, ezt kell cserélni, de sok esetben a pontotlan váltást egészen más okozza, érdemes kicsit mélyebbre ásni, ha már nem úgy vált a bringád, mind újkorában. A váltó precizitását valóban egyrészt annak...
    A régebbi, elől több tányéros hajtára tervezett bringák váltó- és vázkialakítása jellemzően 11-34-es lánckerékig volt megfelelő. A kéttányéros rendszerekkel megjelentek már 11-36-os fogaskeréksorok is, de az igazi áttörést (és a kompatibilitási problémákat) az...

    Összes kérdés

    Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek
    lyukszám Kedvezmény eBIKE ár Mennyiség készlet
    36 20 %
    15 672 Ft / db
    19 590 Ft
    sárga kosár
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.