Sturmey Archer S2 DuoMatic KickShift agyváltó

21 990 Ft
19 791 Ft -tól
10% kedvezmény
Még nincs értékelve!
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Vélemények

• Duomatic Kick Shift 2 sebességes agyváltó
• a lánc (hajtómű) hátratekerésével váltható a sebesség
• Váltókar és bowdenek, egyéb szerelékek nélkül működik, így teljesen időjárásfüggetlen, letisztult megjelenésű kerékpár építhető vele
• Áttétel: 138% (tehát a második fokozat hosszabb, gyorsabb haladást tesz lehetővé)

Agytest: 6061 Aluminium
Tengely méret: 13/32"
Tengely hossz: 160 mm
Villasarutávolság: 120 mm

• Láncvonal: 1/8” sík lánckerék 43 mm
• Láncvonal: 1/8” középmély lánckerék 41,2 mm, 44,8 mm
• Láncvonal: 3/32” sík lánckerék 42,6 mm, 43,4 mm
• Láncvonal: 3/32” középmély lánckerék 41,1 mm, 44,9 mm

Fék kompatibilitás: csak felnifék
Villasaru-távolság (O.L.D.): 120 mm
BAL küllőkör: 67 mm
JOBB küllőkör: 67 mm
BAL peremtávolság: 31 mm
JOBB peremtávolság: 31 mm
Sebességek száma: 2 sebességes
Fogaskeréksor rögzítése: 3 körmös agyrögzítés
Komplett szett: igen
Kiszerelés: db
Ezt szeretném a küllőszámításhoz használni!
Amennyiben követed a Használati utasítás ajánlásait tudhatod, hogy a kerékpár alapvetően alkalmas valamennyi sebesség kapcsolására (3x9 lánckerék esetén 27 sebesség), de a képen mellékelt váltó-állásokat ne alkalmazzuk hosszú távon, mert: a láncszemek fokozott...
A gyári ajánlás 2:1-es hajtásáttétel Shimano és Sturmey Archer esetében egyaránt (pl:38-19). Ez abban az esetben igaz, ha az ún direkt áttétel (1:1 áttételi arány a váltóműben) középre esik a váltási skálán, a fenti márkák termékeinél ez így van. Ha bizonytalanok...
A válasz gyártónként eltérő: A Nuvinci és Sturmey agyváltók komplett szettként kaphatóak, tehát jár hozzájuk a váltókar/bowdenezés/szerelékek/lánckerék. Egyéb alkatrészt nem kell hozzájuk megvenni, ha mégis, ez a leírásban egyértelműen benne kell legyen. Shimano...
Az agyváltó egy, a hátsó agyba épített váltómechanizmus, amely lehetővé tesz 2-11 sebességfokozat használatát. Már elérhetőek a fokozat nélküli agyváltók, melyek 360%-os áttételtartományt fednek le. A váltóba épített fogaskerekek olajfürdőben futnak – ennek az...
A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
Erre a kérdésre lehetne egyszerűen azt felelni, hogy a váltó a hibás, ezt kell cserélni, de sok esetben a pontotlan váltást egészen más okozza, érdemes kicsit mélyebbre ásni, ha már nem úgy vált a bringád, mind újkorában. A váltó precizitását valóban egyrészt annak...
A régebbi, elől több tányéros hajtára tervezett bringák váltó- és vázkialakítása jellemzően 11-34-es lánckerékig volt megfelelő. A kéttányéros rendszerekkel megjelentek már 11-36-os fogaskeréksorok is, de az igazi áttörést (és a kompatibilitási problémákat) az...

Összes kérdés

Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
Cikkek
lyukszám szín Kedvezmény eBIKE ár Mennyiség készlet
32 arany 10 %
20 691 Ft / db
22 990 Ft
piros kosár
Várható érkezés:
2019. október 30-án.
32 ezüst 10 %
19 791 Ft / db
21 990 Ft
sárga kosár
32 fekete 10 %
20 691 Ft / db
22 990 Ft
piros kosár
32 kék 10 %
20 691 Ft / db
22 990 Ft
zöld kosár h24
utolsó 3 db
32 piros 10 %
20 691 Ft / db
22 990 Ft
piros kosár
36 arany 10 %
20 691 Ft / db
22 990 Ft
zöld kosár h24
36 ezüst 10 %
19 791 Ft / db
21 990 Ft
zöld kosár h24
36 fekete 10 %
20 691 Ft / db
22 990 Ft
piros kosár
36 kék 10 %
20 691 Ft / db
22 990 Ft
zöld kosár h24
36 piros 10 %
20 691 Ft / db
22 990 Ft
zöld kosár h24
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
magyar english
Belépés


Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.