Shimano FC-RS510 integrált országúti hajtómű középcsapágy nélkül

59 990 Ft
53 991 Ft -tól
10% kedvezmény
Leírás
Kérdések
Vélemények

A Shimano FC-RS510 2x11 sebességes hajtómű országúti és cyclocross kerékpározáshoz, amely a Dura-Ace, Ultegra és 105-ből ismert aszimmetrikus, 4 karos elegáns kialakítással rendelkezik. Ez merevség és hatékonyság előnyeit eredményezi megfizethető áron.

Kompatibilis a 135 mm. sarutávolságú vázakkal.
Láncvonal: 43.5 mm.
Q-faktor: 150 mm.

Tömeg: 908 g. (170/50-34)

Kiszerelés: db
Szín: fekete
Felhasználási terület: Gravel, Országúti
Bontható lánckerekek: igen
Lánctányérok száma: 2
Tengely-kapcsolat: Integrált 24/24
Pedálmenet: 9/16"
Szerszámigény: imbuszkulcs 6 mm
Hajtómű tartozékai: bal hajtókar, hajtókar rögzítő csavar
Fokozatszám: 11 sebességes
Középcsapágy: középcsapágy nélkül
Hajtókar lyukköre: 110 mm
    Az alábbi képlettel, és egyszerű méréssel bárki megállapíthatja a kerékpár láncvonalát. A fenti ábra a hajtóműnél teszi mérhetővé a láncvonalat, de ellenőrzésképpen elvégezhetjük hátul is a láncvonal mérését. Ehhez egy szimmetrikus váznál nem...
    Az alábbi melléklet segítségével könnyen meghatározhatjuk,, hogy a csapágyház szélességének és az egyéb esetleges alkatrészeknek (monoblokk alá szerelhető elsőváltó ill. láncvezető) függvényében mennyi hézagolóra van szükségünk a Hollowtech II-es középcsapágyunk...
    ABB30 egy új, - hasonlóan az ISIS rendszerhez - szabadon hozzáférhető szabvány minden gyártó számára. ABB30 célja a hajtáshatékonyság növelése, szerepe főleg a karbonvázak és a hidroform aluvázak térhódításával értékelődik fel. A rendszer lényege, hogy az...
    Sajnos nem. A legtöbb első váltó teljes kapacitása max. 22 fog, ami a nagytányér és kistányér közti fogszám különbséget jelenti. Ennél nagyobb eltérés esetén a lánc tekerés közben (alul vagy felül) hozzáér a váltó terelőlemezéhez, vagy egyszerűen nem is tud váltani...
    Természetesen az elsődleges amerevség, és akisebb súly. Az integált tengely az egyik oldalon fixen rögzül a hajtókarban, itt nincs tehát szükség külön rögzítőelemre. A tengelyek átmérője nagyobb, mint a hagyományos rendszerekben, de a legfontosabb, hogy a...
    A hajtókar pedál kapcsolata bár egyszer csavarmenetnek tűnik, rendkívül kényes pontja a bringának. Sajnos nem ritka, hogy olyan esettel találkozunk, hogy a pár napos, vagy hónaps bringa hajtókarjából "menet közben"kiesett a pedál... Ennek mindig van előzménye, a pedál nem...

    Összes kérdés

    Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek
    fogszám hajtókar-hossz csomagolás Kedvezmény eBIKE ár Mennyiség
    megrendelés esetén érvényes
    várható átvételi időpont
    50/34 172.5 mm Csomagolás nélküli 10 % 59 990 Ft
    53 991 Ft / db
    2025. február 18. (kedd)
    46/36 165 mm Dobozos 10 % 61 990 Ft
    55 791 Ft / db
    2025. március 3. (hétfő)
    50/34 165 mm Dobozos 10 % 61 990 Ft
    55 791 Ft / db
    bizonytalan
    52/36 165 mm Dobozos 10 % 61 990 Ft
    55 791 Ft / db
    2025. március 3. (hétfő)
    46/36 170 mm Dobozos 10 % 61 990 Ft
    55 791 Ft / db
    2025. március 3. (hétfő)
    50/34 170 mm Dobozos 10 % 61 990 Ft
    55 791 Ft / db
    2025. március 3. (hétfő)
    52/36 170 mm Dobozos 10 % 61 990 Ft
    55 791 Ft / db
    2025. március 3. (hétfő)
    46/36 172.5 mm Dobozos 10 % 61 990 Ft
    55 791 Ft / db
    2025. március 3. (hétfő)
    50/34 172.5 mm Dobozos 10 % 61 990 Ft
    55 791 Ft / db
    2025. február 19. (szerda)
    52/36 172.5 mm Dobozos 10 % 61 990 Ft
    55 791 Ft / db
    2025. február 19. (szerda)
    46/36 175 mm Dobozos 10 % 61 990 Ft
    55 791 Ft / db
    2025. február 19. (szerda)
    50/34 175 mm Dobozos 10 % 61 990 Ft
    55 791 Ft / db
    2025. március 3. (hétfő)
    52/36 175 mm Dobozos 10 % 61 990 Ft
    55 791 Ft / db
    2025. március 3. (hétfő)
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.