- Edzés, Fitness (135)
- Kerékpár Fék (1929, 2 új)
- Hajtás (1960, 3 új)
- Kerék (3476, 1 új)
- Kerékpár (1054, 2 új)
- Karbantartás (1862, 1 új)
- Kiegészítők (4743, 13 új)
- Kormány (1404)
- Nyereg (784)
- Rugóstag (39)
- Kerékpár Ruházat (2045)
- Kerékpár Szállítás (167)
- Tárolás (88)
- Váltás (1120, 3 új)
- Váz (287)
- Kerékpár Villa (413, 1 új)
- Egyéb termékek (34)
- Komplett szettek (3)
Mi a BB30 rendszer
A BB30 egy új, - hasonlóan az ISIS rendszerhez - szabadon hozzáférhető szabvány minden gyártó számára.
A BB30 célja a hajtáshatékonyság növelése, szerepe főleg a karbonvázak és a hidroform aluvázak térhódításával értékelődik fel. A rendszer lényege, hogy az integrált csapágycsésze már a vázban kialakításra kerül, az eddiginél nagyobb átmérővel, ebbe közvetlenül - csésze nélkül - kerül a két ipari csapágy, így az integrált hajtóművek esetében eddig használt külső csészék és monoblokk-házak kihagyhatóak a rendszerből, fokozva a merevséget. A BB30 neve is utal arra, hogy 30mm-es hajtómű-tengelyt fogad, ez a 30mm-es átmérő további súlycsökkentést enged a hajtókarokat összekötő pl alu tengelyek tervezésekor.
A nagy csapágyház méret nagyobb merevséget ad, biztosabb csatlakozást enged a nagy átmérőjű alsócsövek és láncvillák esetében.
A BB30-as rendszerhez tervezett vázak csapágy fogadási pontján 42mm a belső átmérő. Amennyiben a BB30-as vázba nem BB30-as (azaz nem 30mm átmérőj tengellyel rendelkező) hajtóművet építenél be, akkor szükséged lesz még egy szűkítő adapterre, ami a megfelelő (pl Shimano/FSA/Sram esetében gyakori 24 vagy 22/24 mm-es, FSA MegaExo esetén pl 19 mm-es) átmérőre szűkíti a tengelykapcsolatot