- Kerékpár Edzés, Fitness (139, 2 új)
- Fék (1925, 2 új)
- Hajtás (1926, 7 új)
- Kerék (3720, 7 új)
- Kerékpár (1056, 3 új)
- Karbantartás (1687, 4 új)
- Kerékpár Kiegészítők (4766, 5 új)
- Kerékpár Kormány (1402)
- Nyereg (767, 1 új)
- Kerékpár Rugóstag (40)
- Ruházat (2198)
- Szállítás (157, 1 új)
- Kerékpár Tárolás (90)
- Váltás (1115, 28 új)
- Kerékpár Váz (307)
- Villa (449, 1 új)
- Kerékpár Egyéb termékek (34)
- Komplett szettek (8)
Mi a BB30 rendszer
A BB30 egy új, - hasonlóan az ISIS rendszerhez - szabadon hozzáférhető szabvány minden gyártó számára.
A BB30 célja a hajtáshatékonyság növelése, szerepe főleg a karbonvázak és a hidroform aluvázak térhódításával értékelődik fel. A rendszer lényege, hogy az integrált csapágycsésze már a vázban kialakításra kerül, az eddiginél nagyobb átmérővel, ebbe közvetlenül - csésze nélkül - kerül a két ipari csapágy, így az integrált hajtóművek esetében eddig használt külső csészék és monoblokk-házak kihagyhatóak a rendszerből, fokozva a merevséget. A BB30 neve is utal arra, hogy 30mm-es hajtómű-tengelyt fogad, ez a 30mm-es átmérő további súlycsökkentést enged a hajtókarokat összekötő pl alu tengelyek tervezésekor.
A nagy csapágyház méret nagyobb merevséget ad, biztosabb csatlakozást enged a nagy átmérőjű alsócsövek és láncvillák esetében.
A BB30-as rendszerhez tervezett vázak csapágy fogadási pontján 42mm a belső átmérő. Amennyiben a BB30-as vázba nem BB30-as (azaz nem 30mm átmérőj tengellyel rendelkező) hajtóművet építenél be, akkor szükséged lesz még egy szűkítő adapterre, ami a megfelelő (pl Shimano/FSA/Sram esetében gyakori 24 vagy 22/24 mm-es, FSA MegaExo esetén pl 19 mm-es) átmérőre szűkíti a tengelykapcsolatot
