- Kerékpár Edzés, Fitness (129)
- Fék (1977, 2 új)
- Hajtás (1960, 2 új)
- Kerék (3757, 1 új)
- Kerékpár (1177, 2 új)
- Karbantartás (1918, 1 új)
- Kerékpár Kiegészítők (4769, 11 új)
- Kormány (1438)
- Kerékpár Nyereg (809)
- Rugóstag (40)
- Kerékpár Ruházat (2038)
- Kerékpár Szállítás (181)
- Tárolás (89)
- Váltás (1138, 3 új)
- Kerékpár Váz (307)
- Villa (519, 1 új)
- Egyéb termékek (31)
- Komplett szettek (10)
Mi a BB30 rendszer
A BB30 egy új, - hasonlóan az ISIS rendszerhez - szabadon hozzáférhető szabvány minden gyártó számára.
A BB30 célja a hajtáshatékonyság növelése, szerepe főleg a karbonvázak és a hidroform aluvázak térhódításával értékelődik fel. A rendszer lényege, hogy az integrált csapágycsésze már a vázban kialakításra kerül, az eddiginél nagyobb átmérővel, ebbe közvetlenül - csésze nélkül - kerül a két ipari csapágy, így az integrált hajtóművek esetében eddig használt külső csészék és monoblokk-házak kihagyhatóak a rendszerből, fokozva a merevséget. A BB30 neve is utal arra, hogy 30mm-es hajtómű-tengelyt fogad, ez a 30mm-es átmérő további súlycsökkentést enged a hajtókarokat összekötő pl alu tengelyek tervezésekor.
A nagy csapágyház méret nagyobb merevséget ad, biztosabb csatlakozást enged a nagy átmérőjű alsócsövek és láncvillák esetében.
A BB30-as rendszerhez tervezett vázak csapágy fogadási pontján 42mm a belső átmérő. Amennyiben a BB30-as vázba nem BB30-as (azaz nem 30mm átmérőj tengellyel rendelkező) hajtóművet építenél be, akkor szükséged lesz még egy szűkítő adapterre, ami a megfelelő (pl Shimano/FSA/Sram esetében gyakori 24 vagy 22/24 mm-es, FSA MegaExo esetén pl 19 mm-es) átmérőre szűkíti a tengelykapcsolatot
