- Edzés, Fitness (127, 1 új)
- Fék (1657, 5 új)
- Hajtás (1689, 11 új)
- Kerék (3253, 12 új)
- Kerékpár Kerékpár (644)
- Karbantartás (1395, 5 új)
- Kiegészítők (3964, 13 új)
- Kormány (1154, 12 új)
- Nyereg (631, 3 új)
- Kerékpár Rugóstag (37, 2 új)
- Ruházat (1838, 6 új)
- Szállítás (145, 1 új)
- Kerékpár Tárolás (71, 1 új)
- Kerékpár Váltás (1033, 1 új)
- Váz (297)
- Villa (402, 8 új)
- Egyéb termékek (31)
- Komplett szettek (8)
Miért jobb az integrált hajtómű a hagyományos megoldásúaknál?
Az integrált hajóműveknek több előnye is van. Nem véletlen, hogy ebben - kivételes módon - hosszú évek óta egyetértés van a gyártók között.
Természetesen az elsődleges a merevség, és a kisebb súly. Az integált tengely az egyik oldalon fixen rögzül a hajtókarban, itt nincs tehát szükség külön rögzítőelemre.
A tengelyek átmérője nagyobb, mint a hagyományos rendszerekben, de a legfontosabb, hogy a hagyományos rendszerekhez képest az, hogy a középcsapágy csapágyainak távolsága nagyobb, így terheléskor jóval merevebb a rendszer, ez pedig nagyobb hajtáshatékonyságot és stabilitást biztosít a bringás számára.
Ennek rögtön észlelhető előnye, hogy nagy terhelésnél nem súrlódik a nagy tányér az első váltóhoz, vagy a láncvezetődhöz. Ez a bosszantó jelenség ugyanis legtöbbször nem a lánckerekek hibája miatt van, hanem azért, mert a monoblokk tengelye kissé meghajlott.
Az integrált rendszerek több alváltozata létezik tengely és a váz kialakítása tekintetében, ezért ha bizonytalan vagy, nyugodtan kérj tőlünk tanácsot!
