a2Z DM-UNI tárcsafék adapter

16 990 Ft
13 590 Ft
20% kedvezmény
3.3
(7 értékelés)
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Vélemények

Tárcsafékkonzol nélküli kerékpárokhoz való adapter, melynek segítségével könnyedén tárcsafék kompatibilissé tehetjük kerékpárunkat.
Egyszerű felszerelés, könnyű kerékcsere.
100% CNC megmunkált alumíniumból.
Kompatibilis a legtöbb alumínium vázzal.

Átalakítás: Hátsó 6" (160mm) IS
Szín: fekete
Kiszerelés: db
    Három fő rögzítési típust különböztetünk meg, International Standard (IS)= korábban elterjedt, ma már ritka, nemzetközi rögzítés. Furattávolság: 51 mm Post Mount (PM)= legtöbb mai fékrögzítési rendszere.Furattávolság: 74.2 mm Flat Mount (FM)=...

    Összes kérdés

    2014. október 14. 22:32
    Hat nem egyszeru irni rola. Sikerult felszerelni es beallitani, de kellett egy kicsit jatszani vele(vekony alatet), hogy a fek a helyere keruljon. A kulso lemez lehetne vastagabb acel is. Igaz meg igy is a gyorszarat hosszabbra kellett cserelnem (meg szerencse, hogy volt itthon). A kerek sem jon mar ki olyan egyszeruen, bar ez a papucs hibaja is, mivel nem pont ugy all az adapter nyilasa ahogy a papucse. Osszesegeben mukodik, teszi a dolgat, jol fog a fek, de ha nem fuznek erzelmi szalak a vazadhoz inkabb vegyel masikat. 25-30-ert mar nagyon jo kis vazakat lehet venni. Mar csak e miatt is a 9000ft-os ar tul magas, nem er ennyit.
    2013. május 5. 20:07
    Üdv...

    Hátsó kerékhez, majd hogy nem tökéletes, de csak a hátsó kerékhez tudtam használni, az első villa kialakítása miatt nem használható az esetemben az első kerékhez, igaz nem is volt az első kerék fékjét szándékomban kiváltani tárcsásra. A hátsó villát a kerék könnyű ki és behelyezéséhez egy kis átalakítás szükséges, de csak egy kicsit kellett a villán a kerék tengely befogatásánál FLEX-el 1-1,5cm-t levágni a villavas végéből, hogy könnyebbé váljon a kerék ki-be szerelése.
    Esetünkben defekt esetén az egész féktárcsa adaptert le kellett szerelnünk, ami sok idővel és macerával járt kezdetben, hogy ki tudjuk venni a kereket szerelni...
    Viszont a gyorsszáras 6 csavaros kerékagy a fékezéskor a hajtott oldalon, azaz ahol a hátsó váltó fogas tárcsák vannak a tengely hajlamos az elmozdulásra a fékerő hatására, ezért ajánlatosabb, ha a gyorsszárat menetes átütő tengelyre cseréljük ki, azaz a hagyományos csavaros rögzítésre, amihez viszont még szükség van fúrni egy nagyobb átmérőjű lyukat az adapteren a kicsi gyorsszár tengely helyett, hogy a menetes tengellyel tudjuk használni.
    A fékhatás érezhetően jobbá és biztonságosabbá vált, mint ami előtte a V fékkel volt.
    Igaz a fék betétek cseréje és az adapter ára miatt a költség magasabb, de a biztonságosabb fékhatás, talán ennyit megér.
    Évente cserélek fékbetétet 1x
    Megjegyzem itt az anyagiakhoz, hogy a felni fék esetén a felni is elkopik 3-4 évente és ha későn vesszük észre a fékgumi kopást a fékgumi tartó fém könnyedén bele marhat a felnibe és akkor vehetünk egy új kereket…
    Tehát, nem sokkal több szerintem a költség különbség.
    Olcsó V fék gumi pofák esetén évente 2-4 pár is elkopik és ne felejtsük el, hogy az úttesthez a felni közelebb van és jobban koszolódik és szennyeződik, így a fékhatás kellemetlen meglepetéssel szolgálhat, miután egy víztócsa vagy rosszabb esetben olajos víztócsán haladunk keresztül, majd fékeznénk, de nincs megfelelő fék hatás, mert csúszik a felnire került szennyeződéstől a kerék felni és a fékpofa…
    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek
    Kedvezmény eBIKE ár Mennyiség Várható átvételi időpont
    20 % 16 990 Ft
    13 590 Ft / db
    2024. május 21. (kedd)
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.