Zselé, műzli, vagy italpor?

“Egyél, mielőtt megéhezel és igyál, mielőtt megszomjazol” - szól a mondás.

Amikor már versenyeken, vagy teljesítménytúrákon indulsz, óhatatlanul szembesülsz vele, hogy a táplálkozás alapvető meghatározója az eredményeidnek.

Mindhárom táplálék másra szolgál: a zselé gyors, a műzli lassabb felszívódású energiapótlást, az izotóniás italok pedig elsődlegesen folyadék- és ásványianyag-pótlást biztosítanak.

Hosszú folyamat a tökéletes étrend felépítése, melyet egész évben érdemes követni, de még élsportolónak sem kell lenned ahhoz, hogy néhány emelt szénhidrát-tartalmú müzlivel, vagy zselével - melyek plusz energiát adnak - jobb időt érj el a nagy napon, nem beszélve az izotóniás italokról, melyek pótolják a szervezet által edzés vagy verseny során vesztett folyadékot, az elektrolitokat, szénhidrátokat, vitaminokat és ásványi anyagokat. Tartalmazzák mindazokat anyagokat, melyekből szervezetünk aktív testmozgás során folyamatos pótlásra szorul.

Mennyire találtad hasznosnak?

4.5
(4 értékelés)
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
magyar english
Belépés


Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.