Bankkártyás fizetésnél 3D Secure hiba. Mi ez?

Amennyiben bankártyás fizetést választottál az oldalunkon, ritka esetekben előfordulhat, hogy a alábbi hibajelzést kapod a fizetéskor:

3D Secure hiba

Ennek részleteiről néhány mondatban itt írunk.

A weboldalunkon - a K&H Bank által - üzemeltetett bankkártyás fizetési modul az egyik legbiztonságosabb rendszer. Az általuk használt 3D secure protokoll egyike a legbiztonságosabb rendszereknek. A bankkártya kibocsájtók egy része ezzel a magasabb szintű védelemmel készítik bankkártyáikat, viszont ennek aktiválását külön kell kérni a kibocsájtótól! Egyes elfogadóhelyek nem végeznek 3D Secure vizsgálatot, így meglehet, hogy a kártyád rendelkezik ezzel a kóddal, de nincs aktiválva, mégis tudsz vele online fizetni.

Nálunk, a fizetés K&H-s felületén a visszaélések elkerülése érdekében lefut ez az ellenőrzés is, így ha a kibocsájtód 3D Secure kompatibilis kártyát adott, amit viszont nem aktiváltáltál még, úgy valószínű, hogy a fenti hibát kapod vissza a sikertelen fizetés indokaként. ilyenkor megpróbálkozhatsz esetleg egy másik kártyával, vagy ami a legjobb megoldás, érdemes aktiváltatni a 3D Secure szolgáltatást. Ez tehát nem a webshop által elutasított fizetés, hanem a bankkártyás fizetést kezelő K&H-s felület által kiírt hibaüzenet.

Oké, de hogyan tovább most?

Ha gyors megoldás kell, a legjobb, amit tanácsolni tudunk, hogy ha van lehetőséged, próbálj meg egy másik kártyával fizetni. Ha nem rendelkezel másik kártyával, át is állíthatjuk a fizetési módot és elutalhatod nekünk online is a vásárlás értékét, vagy a futárnál is tudsz készpénzben fizetni. Utóbbi esetekben lépj Ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba Elérhetőségeinken!

Mennyire találtad hasznosnak?

3.3
(3 értékelés)
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
magyar english
Belépés


Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.