Sram X01 Eagle Type 2.1 MTB hátsó váltó

106 995 Ft
80 246 Ft
25% kedvezmény
Még nincs értékelve!
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Vélemények

1x specifikus X-HORIZON kialakítás, mely állandó értéken tartja a vezetett lánchosszt végig a 12 fokozat mentén, gyors és pontos váltást eredményezve ezzel. Új Type-3 ROLLER BEARING CLUTCH csapágy technológia amely egy simább nyomaték görbével rendelkezik, így csendesebb, konzisztensebb működést és érzetet biztosít. A CAGE LOCK technológia a kerék kivételét és beszerelését minden eddiginél könnyebbé teszi.
Max 50t lánctányérhoz, váltási tartomány 10-50t fogszám
Kompatibilis minden Eagle hajtásrendszerrel
Fokozat: 12s
Kanál méret: hosszú
14-es X-SYNC váltógörgők
Alumínium váltókanál.

Kiszerelés: db
Szín: fekete-piros
Kanál méret: Hosszú
Fokozatszám: 12 sebességes
Váltó vezérlése: mechanikus
Rögzítés módja: csavaros
    Amennyiben követed a Használati utasítás ajánlásait tudhatod, hogy a kerékpár alapvetően alkalmas valamennyi sebesség kapcsolására (3x9 lánckerék esetén 27 sebesség), de a képen mellékelt váltó-állásokat ne alkalmazzuk hosszú távon, mert: a láncszemek fokozott...
    A láncváltós kerékpárokon a különböző áttételek külőnböző lánchosszt igényelnek, logikusan a elől-hátul "nagy-nagy" áttétel veszi fel a legnagyobb láncmennyiséget, míg a "kicsi-kicsi" a legkevesebbet. A lánc hossza mindig ugyanannyi, ezért a használat közben a lánc...
    A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
    Erre a kérdésre lehetne egyszerűen azt felelni, hogy a váltó a hibás, ezt kell cserélni, de sok esetben a pontotlan váltást egészen más okozza, érdemes kicsit mélyebbre ásni, ha már nem úgy vált a bringád, mind újkorában. A váltó precizitását valóban egyrészt annak...
    A régebbi, elől több tányéros hajtára tervezett bringák váltó- és vázkialakítása jellemzően 11-34-es lánckerékig volt megfelelő. A kéttányéros rendszerekkel megjelentek már 11-36-os fogaskeréksorok is, de az igazi áttörést (és a kompatibilitási problémákat) az...
    Ilyenkor általában a váltó"feszítőrugóját" gyanúsítjuk, de nem minden esetben okolható ezért a jelenségért. Egy sokat szolgált váltó kanálfeszítője, valóban gyengülhet az évek során, de érdemes inkább két praktikus tanácsot megfogadni: A láncfeszességet nem...

    Összes kérdés

    Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek
    Kedvezmény eBIKE ár Mennyiség készlet
    25 %
    80 246 Ft / db
    106 995 Ft
    piros kosár
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.