Sturmey Archer RX-RC5 agyváltó

44 990 Ft
38 242 Ft
15% kedvezmény
Még nincs értékelve!
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Vélemények

Nagy igénybevételre tervezett 5 sebességes agyváltó 242% áttételi tartománnyal.
Kompatibilis 16 - 22 fogaskerékkel.
6061 alumínium agytest.
tengelyhossz: 185 mm
Tartozék 18T lánckerék. ( 1/8", 3.175 mm szélesség)

Áttétel
• Teljes tartomány - 243%
• 1. fokozat - 64% (2. fokozat - 25%)
• 2. fokozat - 80% (3. fokozat - 25%)
• 3. fokozat - 100% (közvetlen hajtás)
• 4. fokozat - 125% (3. és 25%)
• 5-ös fokozat - 156% (4-es fokozat + 25%)

Tömeg: 2350 g.

Tengely menet 13/32" x 26G

Kiszerelés: szett
Szín: ezüst
Sebességek száma: 5 sebességes
Fogaskeréksor rögzítése: 3 körmös agyrögzítés
Fék kompatibilitás: kontrafék
Komplett szett: igen
Lyukszám: 36
Villasaru-távolság (O.L.D.): 135 mm
Agyváltó tartozékai: fogaskerék, szerelék, váltókar, váltó bowdenszett
Tengely típusa: 13/32" normáltengely
    Amennyiben követed a Használati utasítás ajánlásait tudhatod, hogy a kerékpár alapvetően alkalmas valamennyi sebesség kapcsolására (3x9 lánckerék esetén 27 sebesség), de a képen mellékelt váltó-állásokat ne alkalmazzuk hosszú távon, mert: a láncszemek fokozott...
    A gyári ajánlás 2:1-es hajtásáttétel Shimano és Sturmey Archer esetében egyaránt (pl:38-19). Ez abban az esetben igaz, ha az ún direkt áttétel (1:1 áttételi arány a váltóműben) középre esik a váltási skálán, a fenti márkák termékeinél ez így van. Ha bizonytalanok...
    A válasz gyártónként eltérő: A Nuvinci és Sturmey agyváltók komplett szettként kaphatóak, tehát jár hozzájuk a váltókar/bowdenezés/szerelékek/lánckerék. Egyéb alkatrészt nem kell hozzájuk megvenni, ha mégis, ez a leírásban egyértelműen benne kell legyen. Shimano...
    Az agyváltó egy, a hátsó agyba épített váltómechanizmus, amely lehetővé tesz 2-11 sebességfokozat használatát. Már elérhetőek a fokozat nélküli agyváltók, melyek 360%-os áttételtartományt fednek le. A váltóba épített fogaskerekek olajfürdőben futnak – ennek az...
    A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
    Erre a kérdésre lehetne egyszerűen azt felelni, hogy a váltó a hibás, ezt kell cserélni, de sok esetben a pontotlan váltást egészen más okozza, érdemes kicsit mélyebbre ásni, ha már nem úgy vált a bringád, mind újkorában. A váltó precizitását valóban egyrészt annak...
    A régebbi, elől több tányéros hajtára tervezett bringák váltó- és vázkialakítása jellemzően 11-34-es lánckerékig volt megfelelő. A kéttányéros rendszerekkel megjelentek már 11-36-os fogaskeréksorok is, de az igazi áttörést (és a kompatibilitási problémákat) az...

    Összes kérdés

    Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek
    Kedvezmény eBIKE ár Mennyiség készlet
    15 % 44 990 Ft
    38 242 Ft / szett
    zöld kosár h24
    Akár 1 munkanap
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.