Shimano Nexus (SG-C6000-8D) agyváltó

Még nincs értékelve!
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Vélemények

Tárcsafék-konzolos agyváltó (8-fokozatú)
• Élvezzük az akadálymentesebb és kényelmesebb
kerékpározás élményét
»»Tárcsafék-konzolt tartalmazó 8-fokozatú agyváltó
•• CENTER LOCK
• Színválaszték: fekete, ezüst
• 60%-al erősebb, mint az Inter 7 széria
• Láncvonal: 44mm
Áttétel: 307%

Kiszerelés: db
Fogaskeréksor rögzítése: 3 körmös agyrögzítés
Fék kompatibilitás: tárcsafék
Komplett szett: nem
Villasaru-távolság (O.L.D.): 132 mm
Sebességek száma: 8 sebességes
Agyváltó tartozékai: -
    Amennyiben követed a Használati utasítás ajánlásait tudhatod, hogy a kerékpár alapvetően alkalmas valamennyi sebesség kapcsolására (3x9 lánckerék esetén 27 sebesség), de a képen mellékelt váltó-állásokat ne alkalmazzuk hosszú távon, mert: a láncszemek fokozott...
    A gyári ajánlás 2:1-es hajtásáttétel Shimano és Sturmey Archer esetében egyaránt (pl:38-19). Ez abban az esetben igaz, ha az ún direkt áttétel (1:1 áttételi arány a váltóműben) középre esik a váltási skálán, a fenti márkák termékeinél ez így van. Ha bizonytalanok...
    A válasz gyártónként eltérő: A Nuvinci és Sturmey agyváltók komplett szettként kaphatóak, tehát jár hozzájuk a váltókar/bowdenezés/szerelékek/lánckerék. Egyéb alkatrészt nem kell hozzájuk megvenni, ha mégis, ez a leírásban egyértelműen benne kell legyen. Shimano...
    Az agyváltó egy, a hátsó agyba épített váltómechanizmus, amely lehetővé tesz 2-11 sebességfokozat használatát. Már elérhetőek a fokozat nélküli agyváltók, melyek 360%-os áttételtartományt fednek le. A váltóba épített fogaskerekek olajfürdőben futnak – ennek az...
    A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
    Erre a kérdésre lehetne egyszerűen azt felelni, hogy a váltó a hibás, ezt kell cserélni, de sok esetben a pontotlan váltást egészen más okozza, érdemes kicsit mélyebbre ásni, ha már nem úgy vált a bringád, mind újkorában. A váltó precizitását valóban egyrészt annak...
    A régebbi, elől több tányéros hajtára tervezett bringák váltó- és vázkialakítása jellemzően 11-34-es lánckerékig volt megfelelő. A kéttányéros rendszerekkel megjelentek már 11-36-os fogaskeréksorok is, de az igazi áttörést (és a kompatibilitási problémákat) az...

    Összes kérdés

    Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek

    Ez a termék már nem rendelhető. Kérjük küldd át nekünk a linkjét emailben, hogy másikat ajánlhassunk helyette!

    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.