Sturmey Archer AB-3 (ABC-3) 3seb. dobfékes agyváltó

Még nincs értékelve!
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Vélemények

3 sebességes dobfékes agyváltó

- 90mm-es fékdob
- Klasszikus 177%-os áttétel (I:0,75 II:1,0 III: 1,33)
- Acél agytest

- Villasarutávolság 117mm
- Tengelyhossz: 163mm
- Tengely: 13/32"
- láncvonal: 42,5-46,5mm-ig állítható a külön beszerezhető süllyesztett lánckerekekkel

Fék kompatibilitás: dobfék
Sebességek száma: 3 sebességes
Villasaru-távolság (O.L.D.): 117 mm
Fogaskeréksor rögzítése: 3 körmös agyrögzítés
Komplett szett: igen
Agyváltó tartozékai: szerelék, fogaskerék, váltókar, váltó bowdenszett, fék bowdenszett
JOBB küllőkör: 65 mm
BAL küllőkör: 102 mm
JOBB peremtávolság: 32 mm
BAL peremtávolság: 17 mm
Szín: ezüst
Kiszerelés: db
Ezt szeretném a küllőszámításhoz használni!
    Amennyiben követed a Használati utasítás ajánlásait tudhatod, hogy a kerékpár alapvetően alkalmas valamennyi sebesség kapcsolására (3x9 lánckerék esetén 27 sebesség), de a képen mellékelt váltó-állásokat ne alkalmazzuk hosszú távon, mert: a láncszemek fokozott...
    A gyári ajánlás 2:1-es hajtásáttétel Shimano és Sturmey Archer esetében egyaránt (pl:38-19). Ez abban az esetben igaz, ha az ún direkt áttétel (1:1 áttételi arány a váltóműben) középre esik a váltási skálán, a fenti márkák termékeinél ez így van. Ha bizonytalanok...
    A válasz gyártónként eltérő: A Nuvinci és Sturmey agyváltók komplett szettként kaphatóak, tehát jár hozzájuk a váltókar/bowdenezés/szerelékek/lánckerék. Egyéb alkatrészt nem kell hozzájuk megvenni, ha mégis, ez a leírásban egyértelműen benne kell legyen. Shimano...
    Az agyváltó egy, a hátsó agyba épített váltómechanizmus, amely lehetővé tesz 2-11 sebességfokozat használatát. Már elérhetőek a fokozat nélküli agyváltók, melyek 360%-os áttételtartományt fednek le. A váltóba épített fogaskerekek olajfürdőben futnak – ennek az...
    A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
    Erre a kérdésre lehetne egyszerűen azt felelni, hogy a váltó a hibás, ezt kell cserélni, de sok esetben a pontotlan váltást egészen más okozza, érdemes kicsit mélyebbre ásni, ha már nem úgy vált a bringád, mind újkorában. A váltó precizitását valóban egyrészt annak...
    A régebbi, elől több tányéros hajtára tervezett bringák váltó- és vázkialakítása jellemzően 11-34-es lánckerékig volt megfelelő. A kéttányéros rendszerekkel megjelentek már 11-36-os fogaskeréksorok is, de az igazi áttörést (és a kompatibilitási problémákat) az...

    Összes kérdés

    Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek

    Ez a termék már nem rendelhető. Kérjük küldd át nekünk a linkjét emailben, hogy másikat ajánlhassunk helyette!

    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.