Gyakran feltett kérdések ebben a kategóriában (kinyitbezár)
A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
ugrás a gyakori kérdésekhez


grid simple detailed
rendezés név szerint rendezés megtakarítás szerint rendezés ár szerint rendezés készlet szerint
1. oldal (1–4)
4 db találat

Keresés eredménye

1
• Hatékony kialakítás - további tömegcsökkentés, letisztult megjelenés • Nyomógombos kezelés • Ergonomikus bilincsforma • Csavaros típusú fékkartávolság-állítás (10 mm) • CFRP fékkar • Szélesebb működési tartomány • Programozható többfokozatú...
184 790 Ft
20 %
sárga kosár
2
• Jobb vezethetőség és magabiztosság versenykörülmények között » Optimálisan kiegyensúlyozott hidraulikus fékrendszer versenyzéshez • Speciális kialakítású fékkar, elmozdulás, érintkezési pont, merevség és váltókarok » Kis tömeg • Karbon kompozit műanyag...
110 390 Ft
20 %
piros kosár
2
• Jobb vezethetőség és magabiztosság versenykörülmények között • Speciális kialakítású fékkar, elmozdulás, érintkezési pont, merevség és váltókarok » Kis tömeg • Karbon kompozit műanyag burkolat • Intuitív, gyors váltási muvelet » Még határozottabb...
91 190 Ft
20 %
piros kosár
2
Távvezérelt sprinter váltó • Gyors hátsó váltás alsó kormányfogásból » Jobb oldali váltó - lefelé váltás a fogaskoszorún » Bal oldali váltó - felfelé váltás a fogaskoszorún • A kormányon bárhol elhelyezhető • Tömeg: 10g/pár
37 592 Ft
20 %
piros kosár
1. oldal (1–4)
magyar english
Belépés


Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.