Keresési feltételek: Váltás Rögzítés módja: konzolos
Gyakran feltett kérdések ebben a kategóriában (kinyitbezár)
A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
ugrás a gyakori kérdésekhez


grid simple detailed
rendezés név szerint rendezés megtakarítás szerint rendezés ár szerint rendezés készlet szerint
1. oldal (1–20) következő
35 db találat

Keresés eredménye

5
bal: frikciós (nem pozicionált) jobb: SIS (pozicionált váltás) A kormányszárra szerelhető váltókar bilincsmérete 22.2 mm. 2x7s
4152 Ft
20 %
zöld kosár h24
1
• Könnyebb muködésű első váltó » Hosszúkarú kivitel • Láncvilla szöge: 61-66º • Teljes kapacitás: 16 fog
7912 Ft
20 %
zöld kosár h24
1
• Könnyebb első váltó működés »»Az új kapcsolóelem-felépítés jobban illeszkedik a kéz természetes ívéhez, és csökkenti a váltómozdulat végén alkalmazandó erőkifejtés mértékét • 100%-ban tökéletes beállítás »»Az új kapcsolóelem-felépítés...
14 392 Ft
20 %
zöld kosár h24
1
Konzolos első váltó 9 sebességes rendszerekhez Alul húzós kivitel Dupla lánctányérhoz Első lánctányér maximális fogszáma: 50-56T Legnagyobb fogszám különbség: 16T Láncvilla szög: 61~66° Ajánlott láncvonal: 43,5 mm Tömege: 99 g
7642 Ft
15 %
zöld kosár
1
Dupla lánctányérhoz 10 sebességes rendszerekhez Legnagyobb lánckerék 50-56T Alulhúzós kivitel Alumínium acél lánckalitkával. Tömeg: 99 gramm
11 807 Ft
15 %
sárga kosár
2
• Könnyebb első váltó működés » Ergonomikus erőgörbe • Új csatoláskialakítás (kétállású) » Természetes érzetet keltő váltás • Precíz és könnyű elülsőváltó-beállítás » Több bovdenelvezetési lehetőség • Új csatoláskialakítás (kétállású)...
12 312 Ft
20 %
sárga kosár
1
Első váltó (3x8 fokozatú) • Az akadálymentes váltás növeli az országúti kerékpározás élményét » Kompatibilis a szélesebb áttétel tartományokkal • Teljes kapacitás: 20 fog (FD-R2030-B, FD-R2030-F)
6392 Ft
20 %
sárga kosár
1
Az Ultegra 8000 sorozat megerősített, robusztus változata kifejezetten gravel felhasználásra tervezve. Szélesebb gumimérethez 2.5 milliméterrel nagyobb, 46 mm-es láncvonal. Precíz és könnyű első váltó-beállítás Beépített bovdenfeszesség-állítás Új...
16 552 Ft
20 %
sárga kosár
3
8 x 2/3 sebességes rendszerekhez, alu vázakhoz!!! Nem a képen szereplő íves takaró jár hozzá, hanem lapos kialakítású!!!
11 192 Ft
20 %
sárga kosár
3
Első váltó 2x10 sebességes • Egyenletes, stabil és észrevétlenül finom első váltás »»Könnyű működés »»Ergonomikusabb működtetés »»Kevesebb láncleesés •• Kifinomult L-finombeállítás és alsó helyzet csökkenti a láncleesést • Kiszámítható és...
9751 Ft
20 %
sárga kosár
1
9/10 sebességes Campagnolo váltórendszerhez. Minimum fogszám: 34T Maximum fogszám: 53T Tömeg: 98 g.
13 252 Ft
10 %
sárga kosár
1
Tripla lánctányérhoz 9 sebességes rendszerekehez Legnagyobb lánctányér: 50T Kapacitás 20T Alulhúzós Láncvilla szög: 63-66 Tömeg: 99 gram
8067 Ft
15 %
piros kosár
1
Maximális első lánctányér: 50-56T
9172 Ft
15 %
piros kosár
2
Könnyű anyagok és váltás kis erőkifejtéssel - óriási előny. Az új Apex első váltóban megvalósul a biztos leváltások és a könnyed felváltások kritikus egyensúlya. A felhasznált technológia az egyedülálló SRAM Wifli és ZeroLoss, professzionálisan kialakított kanál,...
13 516 Ft
20 %
piros kosár
1. oldal (1–20) következő
magyar english
Belépés


Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.