Kategóriák
- Edzés, Fitness (70)
- Fék (1497, 22 új)
- Hajtás (1580, 21 új)
- Kerék (2959, 17 új)
- Kerékpár (1010, 6 új)
- Karbantartás (1168, 11 új)
- Kiegészítők (3671, 22 új)
- Kerékpár Kormány (1183, 17 új)
- Nyereg (685, 5 új)
- Rugóstag (35)
- Ruházat (1599, 12 új)
- Szállítás (153)
- Tárolás (57, 2 új)
- Kerékpár Váltás (1006, 8 új)
- Váz (229)
- Villa (361, 16 új)
- Egyéb termékek (34)
- Turkáló (1)
- Komplett szettek (7)
Küllőszámoló
Kerékagy
Ismeretlen
Felni
Ismeretlen
Keresési feltételek: Váltás Rögzítés módja: bilincses
Gyakran feltett kérdések ebben a kategóriában (kinyitbezár)
A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
ugrás a gyakori kérdésekhez


1. oldal (1–20) következő
182 db találat
Keresés eredménye
Sunrace DLM930 váltókar Alumínium váltókar Hátsó váltókar: Dual Release váltás Multiple Shifts (Max.) : 6 fokozat Slick rozsdamentes váltóbowden súly: 279g/pár
3817 Ft
15 %

Sunrace DLMS30 váltókar Alumínium váltókar Slick rozsdamentes váltóbowden
4837 Ft -tól
15 %

- Dual Release (kétirányú kioldás) - Alumíniumból készült nagyobbik kar - Bal oldali kar 2/3 fokozattal is kompatibilis - Rozsdamentes csavar - Rozsdamentes váltóbowden - Tömeg: 251g / pár
10 192 Ft
15 %

Sunrace DLMZ3NX Alumínium váltókar Dual Release váltás Multiple Shifts (Max.) : 4 fokozat Slick rozsdamentes váltóbowden Súly: 125g Sram 12 fokozattal kompatibilis
10 791 Ft
10 %

7/8 sebességes rendszerekkel kompatibilis Dual pull: alul-felül húzós kivitelű első váltó 42-34-24 / 48-38-28 fogszámú hajtóművekhez Alumínium bilincs, és váltótest Első lánctányér maximális fogszáma:48T Legnagyobb fogszám különbség: 20T Láncvilla szög: 66~69°...
2457 Ft
15 %

10 sebességes rendszerhez Dual pull: alul-felül húzós kivitel Ajánlott hajtómű fogszámkiosztás: 40/30/22 Alumínium bilincs, és váltótest Acél láncterelő Első lánctányér maximális fogszáma: 40T Legnagyobb fogszám különbség: 18T Láncvilla szög: 66~69° Tömege:...
5262 Ft
15 %

10 sebességes rendszerhez Dual pull: alul-felül húzós kivitel Alumínium bilincs, és váltótest Acél láncterelő Első lánctányér maximális fogszáma: 34~38T Legnagyobb fogszám különbség: 14T Láncvilla szög: 66~69° Tömege: 136 g
4922 Ft
15 %

8 sebességes rendszerekhez Alul húzós kivitel Dupla lánctányérhoz Első lánctányér maximális fogszáma: 56~50T Legnagyobb fogszám különbség: 16T Láncvilla szög: 61~66° Ajánlott láncvonal: 43,5 mm Tömege: 114g
6962 Ft
15 %

9 sebességes rendszerekhez Alul húzós kivitel Csavarral bontható terelőlemezek (láncbontás nélküli szerelhetőséget tesz lehetővé) Első lánctányér maximális fogszáma: 50~56T Legnagyobb fogszám különbség: 16T Láncvilla szög: 61~66° Bilincsméret: 31,8 és 34,9...
8322 Ft
15 %

Retro stílusú alumínium váltókar jobbos 8/9-es és balos frikciós kialakítás slick galvanizált váltóbowdennel tömeg: 85-87g
6112 Ft
15 %

Az új GX markolatváltó ötvözi a gyors és precíz váltást a könnyű súllyal. Igényes kerékpárosoknak és a teljesítmény megszállottjainak fejlesztve. 11s
18 236 Ft -tól
20 %

NX EAGLE Trigger hátsó váltókar külön bilinccsel
13 196 Ft
20 %

Szabadidős felhasználásra 7s sebesség fokozat Súly: 262g / pár Kormány alatt elhelyezkedő kijelző Alumínium test, kompozit alsó rész Kompozit váltókar Kompatibilitás: SRAM 1:1 hátsó váltók, StraightShot bowdencsere
4796 Ft
20 %

bal: frikciós (nem pozicionált) jobb: SIS (pozicionált váltás) A kormányszárra szerelhető váltókar bilincsmérete 22.2 mm. 2x7s
4152 Ft
20 %

8 sebességes váltókar Alfine, és Inter-8 Nexus modellekhez Finom vonalvezetésű váltókar Optikai fokozatkijelző Pontos sebességváltás Bowden finomállító csavar Rozsdamentes bowdenhuzal
9113 Ft
20 %

1. oldal (1–20) következő