Gyakran feltett kérdések ebben a kategóriában (kinyitbezár)
A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
ugrás a gyakori kérdésekhez


grid simple detailed
rendezés név szerint rendezés megtakarítás szerint rendezés ár szerint rendezés készlet szerint
1. oldal (1–4)
4 db találat

Keresés eredménye

2
2014-es Altus elsőváltó, 3×9 sebességes rendszerekhez. Alsóbilincses kialakítás. Szélesen elhelyezett forgáspontok a váltásteljesítmény és a tartósság fokozása érdekében. Megnövelt hézag a sárvédő / gumiköpeny felé. Csak 50 mm-es láncvonalhoz. 44 és 48 fogú...
4632 Ft
20 %
zöld kosár h24
1
2014-es Altus elsőváltó, 3×9 sebességes rendszerekhez. Felsőbilincses kialakítás. Szélesen elhelyezett forgáspontok a váltásteljesítmény és a tartósság fokozása érdekében. Megnövelt hézag a sárvédő / gumiköpeny felé. Csak 50 mm-es láncvonalhoz. 44 és 48 fogú...
4632 Ft
20 %
sárga kosár
4
9 fokozatú MTB hátsó váltó A szélesen elhelyezett forgáspontok merevebb és pontosabb váltást eredményeznek.
6872 Ft
20 %
sárga kosár
3
RAPIDFIRE Plus fék- és váltókar szett (3×9 sebességes rendszerekhez) 2-ujjas fékkar Optikai fokozatkijelző Finom/könnyed váltásérzet, magas szintű teljesítmény Szín: fekete A csomag tartalmaz váltóbowdent is (1800/2050mm, első/hátsó)
5832 Ft
20 %
piros kosár
1. oldal (1–4)
magyar english
Belépés


Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.