Gyakran feltett kérdések ebben a kategóriában (kinyitbezár)
A hátsó váltónak (a keresztbe váltásokat is beleszámolva) minden váltásfokozatban kezelnie kell a a fölösleges lánchosszt. Elöl-hátul nagy lánckeréken hajtva a legkevesebb a felesleg, mert itt a legtöbb lánc a lánckerekeken van. Ilyenkor a hátsó váltó kanala egészen előre...
ugrás a gyakori kérdésekhez


grid simple detailed
rendezés név szerint rendezés megtakarítás szerint rendezés ár szerint rendezés készlet szerint
1. oldal (1–4)
4 db találat

Keresés eredménye

2
2014-es Altus elsőváltó, 3×9 sebességes rendszerekhez. Alsóbilincses kialakítás. Szélesen elhelyezett forgáspontok a váltásteljesítmény és a tartósság fokozása érdekében. Megnövelt hézag a sárvédő / gumiköpeny felé. Csak 50 mm-es láncvonalhoz. 44 és 48 fogú...
4632 Ft
20 %
zöld kosár h24
1
2014-es Altus elsőváltó, 3×9 sebességes rendszerekhez. Felsőbilincses kialakítás. Szélesen elhelyezett forgáspontok a váltásteljesítmény és a tartósság fokozása érdekében. Megnövelt hézag a sárvédő / gumiköpeny felé. Csak 50 mm-es láncvonalhoz. 44 és 48 fogú...
4632 Ft
20 %
sárga kosár
4
9 fokozatú MTB hátsó váltó A szélesen elhelyezett forgáspontok merevebb és pontosabb váltást eredményeznek. Teljes kapacitás: 45 fog Max.fogszám fogaskoszorú nagy lánckerék: 34 fog Min. fogszám fogaskoszorú nagy lánckerék: 28 fog
6872 Ft
20 %
sárga kosár
1
RAPIDFIRE PLUS váltókar (3x9-fokozatú) • Jó váltási reakció és ergonomikus karkialakítás » Karcsú fő váltókartest • RAPIDFIRE PLUS » Kisebb működtető erő és egyszerűbb belső kábelvezetés • MEGA 9 LITE • OPTISLICK acélkábel » Egyszerűsített...
8993 Ft
25 %
piros kosár
1. oldal (1–4)
magyar english
Belépés


Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.