Continental Der Kaiser Projekt Apex drótperemes 27,5"-os gumiköpeny

Még nincs értékelve!
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Márka
Vélemények

A császár versenyszerelésben!

A továbbfejlesztett Apex és a dupla vázszerkezet még ellenállóbbá és átvágás biztosabbá teszik a Kaisert, mint valaha. A 2.4"-es vázszerkezet igazán agilis fegyverré teszi, a legkeményebb Világkupa szakaszokon is. "Handmade in Germany".
Versenyabroncs korlátozott élettartammal!

> Versenyabroncs hatékony gördüléssel, fenomenális fékerővel és precíz kanyartartással
> Profiljának kivitelezését a legkeményebb Világkupa futamok ihlették
> Kiváló defektvédelem a két rétegű APEX konstrukció jóvoltából
> Optimális tapadás és hatékony gördülés a BlackChili összetevőnek köszönhetően, igazi versenyabroncs, korlátozott élettartammal

Súly: 1300 g.

Kiszerelés: db
ETRTO átmérő: 584 mm
Perem kivitel: drótperemes
Fényvisszaverő oldalfal: nem
Gumi felépítése: belsővel használható
E-bike ready: nem
Keverék: Black Chili
Defektvédelem: nincs
Oldalfalvédelem: Continental Apex
Defektvédelmi szint: nincs
Szövetsűrűség: 360 tpi
    A felni szélessége meghatározza azt, hogy kb. milyen széles gumit szerelhetünk rá fel, ennek oka az, hogy a gumi perem egy adott szögben képes a legjobban "kapaszkodni" a felni peremébe.Egy felnire szerelt túl keskeny gumi túlzottan egyenesen fog állni, és kanyarban meg a gumi...
    Akármilyen (MTB, Országúti, BMX, Városi vagy Trekking) gumiról van szó, a gumi és belső élettartamát döntően befolyásolja, hogy milyen nyomáson használjuk. Alaptétel, hogy minél keményebbre fújjuk, annál jobban gördül, hiszen kisebb felület érintkezik a talajjal. Az...
    Ha nem vagy benne biztos, akkor segíthet a gumi oldalfalán feltüntetett értek. Többféle szabvány jelölés él párhuzamosan, az ETRTO (European Tyre and Rim Technical Organisation) érték segít biztosra menni. Eredetileg - 100 éve :D - minden átmérőhöz egyféle gumi-méret volt,...
    Defektvédelem … és a Nagy durranás elmarad Több csoportját ismerjük a defektvédő/defektmentes rendszereknek, gyorsan vegyük górcső alá: Defektgátló szalagok, betétek Főképp városi ingázóknak fejlesztették ki évekkel ezelőtt a futófelület alá helyezett...
    A külső gumi kiválasztásánál az első lépés a méret meghatározása. Az általunk ajánlott módszer, ha az ETRTO méretet figyeljük. A gumiköpenyünk oldalfalán találhatunk erre vonatkozó adatokat (pl: 37-622): az első szám a gumi szélességét, a második a gumiköpeny belső...
    Akármilyen gumiról van szó (MTB, Országúti, BMX, Városi vagy Trekking), a gumi és a belső élettartamát döntően befolyásolja, hogy milyen nyomáson használjuk. Alaptétel, hogy minél keményebbre fújjuk, annál jobban gördül, hiszen kisebb felület érintkezik a talajjal. Az...
    A kerékpárok éves (féléves) karbantartásakor nézzük át alaposan gumiköpenyeink állapotát. A helytelenül beállított felnifékek kidörzsölhetik a gumi oldalfalát, ami javíthatatlan, szakadásos defektet okoz. Ennél is alattomosabbak a futófelületbe beágyazódó tüskék,...

    Összes kérdés

    Tech: Continental Apex

    Extrém DH, Freeride, Enduro felhasználásra tervezett gumifelépítés. Az autóiparban már régóta használt technológiát ültettük át a kerékpár gumikba. Ezáltal egy nagyon masszív, egyedülálló oldaltartással felruházott gumit kapunk, mellyel alacsony nyomáson is...

    Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek

    Ez a termék már nem rendelhető. Kérjük küldd át nekünk a linkjét emailben, hogy másikat ajánlhassunk helyette!

    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.