Truvativ Descendant DUB 7K Eagle Boost integrált MTB hajtómű középcsapágy nélkül

58 990 Ft
47 192 Ft
20% kedvezmény
Leírás
Kérdések
Vélemények

A Descendant 7K hajtókar minden helyzetben egyenletes teljesítményt nyújt. A SRAM X-SYNC™2 fogprofilú lánckerékkel a Descendant hajtókar teljes lánc-kontrollra lett tervezve.
Minden egyes fog vastagsága pontosan meg van tervezve és szabályozva, hogy zökkenőmentesen működjön együtt az SRAM lánc belső és külső láncszemeivel. A SRAM DUB™ technológia jobban megtervezett középcsapágy kapcsolattal és új tengelykialakítással rendelkezik. Ezek együttesen lehetővé teszik a középcsapágy felszerelésének egységesebb megközelítését, a szennyeződés elleni jobb tömítést, valamint a felfelé/lefelé kompatibilitást.

Most mindenki élvezheti a tartósság új mércéjét.

A DESCENDANT 7K hajtókar kompatibilis a SRAM Eagle™ hajtáslánc-rendszerrel
Az SRAM X-SYNC™2 fogprofiljával
A SRAM DUB™ technológia egységes megközelítést kínál a középcsapágy felszerelésére, jobb tömítést biztosít a szennyeződésekkel szemben, valamint előre és hátra is kompatibilis.

DirectMount rögzítőgyűrű

Tömeg: kb 629g (gyári adat)

Kiszerelés: db
Hajtókar lyukköre: -
Pedálmenet: 9/16"
Fokozatszám: 12 sebességes
Tengely-kapcsolat: Sram DUB
Lánctányérok száma: 1
Bontható lánckerekek: igen
Felhasználási terület: MTB
Hajtókar-hossz: 170 mm
Hajtómű tartozékai: bal hajtókar, hajtókar rögzítő csavar
Középcsapágy: középcsapágy nélkül
Szerszámigény: imbuszkulcs 8 mm
    Az alábbi képlettel, és egyszerű méréssel bárki megállapíthatja a kerékpár láncvonalát. A fenti ábra a hajtóműnél teszi mérhetővé a láncvonalat, de ellenőrzésképpen elvégezhetjük hátul is a láncvonal mérését. Ehhez egy szimmetrikus váznál nem...
    Az alábbi melléklet segítségével könnyen meghatározhatjuk,, hogy a csapágyház szélességének és az egyéb esetleges alkatrészeknek (monoblokk alá szerelhető elsőváltó ill. láncvezető) függvényében mennyi hézagolóra van szükségünk a Hollowtech II-es középcsapágyunk...
    ABB30 egy új, - hasonlóan az ISIS rendszerhez - szabadon hozzáférhető szabvány minden gyártó számára. ABB30 célja a hajtáshatékonyság növelése, szerepe főleg a karbonvázak és a hidroform aluvázak térhódításával értékelődik fel. A rendszer lényege, hogy az...
    Sajnos nem. A legtöbb első váltó teljes kapacitása max. 22 fog, ami a nagytányér és kistányér közti fogszám különbséget jelenti. Ennél nagyobb eltérés esetén a lánc tekerés közben (alul vagy felül) hozzáér a váltó terelőlemezéhez, vagy egyszerűen nem is tud váltani...
    Természetesen az elsődleges amerevség, és akisebb súly. Az integált tengely az egyik oldalon fixen rögzül a hajtókarban, itt nincs tehát szükség külön rögzítőelemre. A tengelyek átmérője nagyobb, mint a hagyományos rendszerekben, de a legfontosabb, hogy a...
    A hajtókar pedál kapcsolata bár egyszer csavarmenetnek tűnik, rendkívül kényes pontja a bringának. Sajnos nem ritka, hogy olyan esettel találkozunk, hogy a pár napos, vagy hónaps bringa hajtókarjából "menet közben"kiesett a pedál... Ennek mindig van előzménye, a pedál nem...

    Összes kérdés

    Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Most hétfő = zöld hétfő Rendelj bármit készletről, FOXPOST-tal, legalább 5000 Ft összértékben, és mi INGYEN kiszállítjuk!
    Cikkek
    szín fogszám csomagolás Kedvezmény eBIKE ár Mennyiség készlet
    fekete 32 Csomagolás nélküli 20 % 58 990 Ft
    47 192 Ft / db
    zöld kosár h24
    Akár 1 munkanap
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.