Truvativ Descendant DUB 7K Eagle Boost integrált MTB hajtómű középcsapágy nélkül

58 990 Ft
47 192 Ft
20% kedvezmény
Leírás
Kérdések
Vélemények

A Descendant 7K hajtókar minden helyzetben egyenletes teljesítményt nyújt. A SRAM X-SYNC™2 fogprofilú lánckerékkel a Descendant hajtókar teljes lánc-kontrollra lett tervezve.
Minden egyes fog vastagsága pontosan meg van tervezve és szabályozva, hogy zökkenőmentesen működjön együtt az SRAM lánc belső és külső láncszemeivel. A SRAM DUB™ technológia jobban megtervezett középcsapágy kapcsolattal és új tengelykialakítással rendelkezik. Ezek együttesen lehetővé teszik a középcsapágy felszerelésének egységesebb megközelítését, a szennyeződés elleni jobb tömítést, valamint a felfelé/lefelé kompatibilitást.

Most mindenki élvezheti a tartósság új mércéjét.

A DESCENDANT 7K hajtókar kompatibilis a SRAM Eagle™ hajtáslánc-rendszerrel
Az SRAM X-SYNC™2 fogprofiljával
A SRAM DUB™ technológia egységes megközelítést kínál a középcsapágy felszerelésére, jobb tömítést biztosít a szennyeződésekkel szemben, valamint előre és hátra is kompatibilis.

DirectMount rögzítőgyűrű

Tömeg: kb 629g (gyári adat)

Kiszerelés: db
Hajtókar lyukköre: -
Pedálmenet: 9/16"
Fokozatszám: 12 sebességes
Tengely-kapcsolat: Sram DUB
Lánctányérok száma: 1
Bontható lánckerekek: igen
Felhasználási terület: MTB
Hajtókar-hossz: 170 mm
Hajtómű tartozékai: bal hajtókar, hajtókar rögzítő csavar
Középcsapágy: középcsapágy nélkül
Szerszámigény: imbuszkulcs 8 mm
    Az alábbi képlettel, és egyszerű méréssel bárki megállapíthatja a kerékpár láncvonalát. A fenti ábra a hajtóműnél teszi mérhetővé a láncvonalat, de ellenőrzésképpen elvégezhetjük hátul is a láncvonal mérését. Ehhez egy szimmetrikus váznál nem...
    Az alábbi melléklet segítségével könnyen meghatározhatjuk,, hogy a csapágyház szélességének és az egyéb esetleges alkatrészeknek (monoblokk alá szerelhető elsőváltó ill. láncvezető) függvényében mennyi hézagolóra van szükségünk a Hollowtech II-es középcsapágyunk...
    ABB30 egy új, - hasonlóan az ISIS rendszerhez - szabadon hozzáférhető szabvány minden gyártó számára. ABB30 célja a hajtáshatékonyság növelése, szerepe főleg a karbonvázak és a hidroform aluvázak térhódításával értékelődik fel. A rendszer lényege, hogy az...
    Sajnos nem. A legtöbb első váltó teljes kapacitása max. 22 fog, ami a nagytányér és kistányér közti fogszám különbséget jelenti. Ennél nagyobb eltérés esetén a lánc tekerés közben (alul vagy felül) hozzáér a váltó terelőlemezéhez, vagy egyszerűen nem is tud váltani...
    Természetesen az elsődleges amerevség, és akisebb súly. Az integált tengely az egyik oldalon fixen rögzül a hajtókarban, itt nincs tehát szükség külön rögzítőelemre. A tengelyek átmérője nagyobb, mint a hagyományos rendszerekben, de a legfontosabb, hogy a...
    A hajtókar pedál kapcsolata bár egyszer csavarmenetnek tűnik, rendkívül kényes pontja a bringának. Sajnos nem ritka, hogy olyan esettel találkozunk, hogy a pár napos, vagy hónaps bringa hajtókarjából "menet közben"kiesett a pedál... Ennek mindig van előzménye, a pedál nem...

    Összes kérdés

    Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek
    szín fogszám csomagolás Kedvezmény eBIKE ár Mennyiség Várható átvételi időpont
    fekete 32 Csomagolás nélküli 20 % 58 990 Ft
    47 192 Ft / db
    2024. május 22. (szerda)
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.