Shimano Deore XT (FC-M8000-1) integrált MTB hajtómű középcsapágy nélkül

67 990 Ft
44 999 Ft
34% kedvezmény
Még nincs értékelve!
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Vélemények

• Bárhol kerekezhetünk a 11-fokozatú „kerékpárosra
hangolt“ áttételezéssel
• Az erő, amivel megválaszthatjuk, hogy hogyan és hol
kerékpározunk
»»Különféle választási lehetőségek a kerékpár és a
kerékpáros stílus szerint
• Következetes váltásteljesítmény és jobb lánckezelés
»»Strapabíróbb lánctányér fogak
•• Kompozit felépítésű lánctányér:
acél fogak/acél + CFRP test (1x11, 3x11 középső)
alumínium bevonatos fogak/alumínium + CFRP test (2x11 felső)
• A tartósság és a kis tömeg optimális egyensúlya
»»Az új 3D-s kompozit lánctányér fogainak összetétele
optimalizálva van az egyes lánctányérok terheléséhez
(1x11, 2x11 & 3x11) az acél hajtófogakkal és az
alumínium tartófogakkal
•• Új 3D-s test egyedülálló lánc gyűrű kompozit design:
Alumínium fogak / Alumínium + CFK (3x11 felül) acél fogak /
CFK (3x11 közép) Alumínium bevonatú fogak / Alumínium +
CFK (2x11 Top) Rozsdamentes acél / CFK (1x11)
• Nagy hatékonyság és precíz váltás
»»Továbbfejlesztett hajtási merevség
•• 70 fokos csillagkar HOLLOWTECH II technológia és dinamikus
lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
»»Szűk áttételi tartomány a minimális váltási ugrások és
a ritmus fenntartása érdekében
•• Egy tüskés felépítés az erőteljes váltás érdekében
»»Fokozott lánctartás
•• Dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
»»Jobb tömítés és jobb forgás
•• Kis csapágyas alsó keret
• Súly: 773,9 g (40-30-22 fog, középcsapágy nélkül)
695,5 g (34-24 fog, középcsapágy nélkül)
680 g (30 fog, középcsapágy nélkül)

Kiszerelés: db
Szín: fekete
Hajtókar-hossz: 175 mm
Fogszám: 32
Felhasználási terület: MTB
Bontható lánckerekek: igen
Lánctányérok száma: 1
Tengely-kapcsolat: Integrált 24/24
Szerszámigény: -
Hajtómű tartozékai: bal hajtókar
Fokozatszám: 11 sebességes
Középcsapágy: középcsapágy nélkül
Csomagolás: Doboz nélküli
    Az alábbi képlettel, és egyszerű méréssel bárki megállapíthatja a kerékpár láncvonalát. A fenti ábra a hajtóműnél teszi mérhetővé a láncvonalat, de ellenőrzésképpen elvégezhetjük hátul is a láncvonal mérését. Ehhez egy szimmetrikus váznál nem...
    Sajnos nem. A legtöbb első váltó teljes kapacitása max. 22 fog, ami a nagytányér és kistányér közti fogszám különbséget jelenti. Ennél nagyobb eltérés esetén a lánc tekerés közben (alul vagy felül) hozzáér a váltó terelőlemezéhez, vagy egyszerűen nem is tud váltani...
    Az alábbi melléklet segítségével könnyen meghatározhatjuk,, hogy a csapágyház szélességének és az egyéb esetleges alkatrészeknek (monoblokk alá szerelhető elsőváltó ill. láncvezető) függvényében mennyi hézagolóra van szükségünk a Hollowtech II-es középcsapágyunk...
    ABB30 egy új, - hasonlóan az ISIS rendszerhez - szabadon hozzáférhető szabvány minden gyártó számára. ABB30 célja a hajtáshatékonyság növelése, szerepe főleg a karbonvázak és a hidroform aluvázak térhódításával értékelődik fel. A rendszer lényege, hogy az integrált...

    Összes kérdés

    Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek
    Kedvezmény eBIKE ár Mennyiség készlet
    34 %
    44 999 Ft / db
    67 990 Ft
    zöld kosár h24
    utolsó 3 db
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.