Shimano Deore XT (FC-M8000-1) integrált MTB hajtómű középcsapágy nélkül

Még nincs értékelve!
Az értékeléshez lépj be vagy regisztrálj!
Leírás
Kérdések
Vélemények

• Bárhol kerekezhetünk a 11-fokozatú „kerékpárosra
hangolt“ áttételezéssel
• Az erő, amivel megválaszthatjuk, hogy hogyan és hol
kerékpározunk
»»Különféle választási lehetőségek a kerékpár és a
kerékpáros stílus szerint
• Következetes váltásteljesítmény és jobb lánckezelés
»»Strapabíróbb lánctányér fogak
•• Kompozit felépítésű lánctányér:
acél fogak/acél + CFRP test (1x11, 3x11 középső)
alumínium bevonatos fogak/alumínium + CFRP test (2x11 felső)
• A tartósság és a kis tömeg optimális egyensúlya
»»Az új 3D-s kompozit lánctányér fogainak összetétele
optimalizálva van az egyes lánctányérok terheléséhez
(1x11, 2x11 & 3x11) az acél hajtófogakkal és az
alumínium tartófogakkal
•• Új 3D-s test egyedülálló lánc gyűrű kompozit design:
Alumínium fogak / Alumínium + CFK (3x11 felül) acél fogak /
CFK (3x11 közép) Alumínium bevonatú fogak / Alumínium +
CFK (2x11 Top) Rozsdamentes acél / CFK (1x11)
• Nagy hatékonyság és precíz váltás
»»Továbbfejlesztett hajtási merevség
•• 70 fokos csillagkar HOLLOWTECH II technológia és dinamikus
lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
»»Szűk áttételi tartomány a minimális váltási ugrások és
a ritmus fenntartása érdekében
•• Egy tüskés felépítés az erőteljes váltás érdekében
»»Fokozott lánctartás
•• Dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
»»Jobb tömítés és jobb forgás
•• Kis csapágyas alsó keret
• Súly: 773,9 g (40-30-22 fog, középcsapágy nélkül)
695,5 g (34-24 fog, középcsapágy nélkül)
680 g (30 fog, középcsapágy nélkül)

Kiszerelés: db
Szín: fekete
Hajtókar-hossz: 175 mm
Fogszám: 32
Felhasználási terület: MTB
Bontható lánckerekek: igen
Lánctányérok száma: 1
Tengely-kapcsolat: Integrált 24/24
Szerszámigény: -
Hajtómű tartozékai: bal hajtókar
Fokozatszám: 11 sebességes
Középcsapágy: középcsapágy nélkül
Csomagolás: Doboz nélküli
    Az alábbi képlettel, és egyszerű méréssel bárki megállapíthatja a kerékpár láncvonalát. A fenti ábra a hajtóműnél teszi mérhetővé a láncvonalat, de ellenőrzésképpen elvégezhetjük hátul is a láncvonal mérését. Ehhez egy szimmetrikus váznál nem...
    Sajnos nem. A legtöbb első váltó teljes kapacitása max. 22 fog, ami a nagytányér és kistányér közti fogszám különbséget jelenti. Ennél nagyobb eltérés esetén a lánc tekerés közben (alul vagy felül) hozzáér a váltó terelőlemezéhez, vagy egyszerűen nem is tud váltani...
    Az alábbi melléklet segítségével könnyen meghatározhatjuk,, hogy a csapágyház szélességének és az egyéb esetleges alkatrészeknek (monoblokk alá szerelhető elsőváltó ill. láncvezető) függvényében mennyi hézagolóra van szükségünk a Hollowtech II-es középcsapágyunk...
    ABB30 egy új, - hasonlóan az ISIS rendszerhez - szabadon hozzáférhető szabvány minden gyártó számára. ABB30 célja a hajtáshatékonyság növelése, szerepe főleg a karbonvázak és a hidroform aluvázak térhódításával értékelődik fel. A rendszer lényege, hogy az integrált...

    Összes kérdés

    Még nincsenek vélemények. Légy Te az első véleményező!

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek

    Ez a termék már nem rendelhető. Kérjük küldd át nekünk a linkjét emailben, hogy másikat ajánlhassunk helyette!

    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.