Shimano XTR (FC-M9100-1) integrált MTB hajtómű középcsapágy nélkül lánckerék nélkül

150 990 Ft
135 891 Ft
10% kedvezmény
Leírás
Kérdések
Vélemények

Könnyebb és merevebb kialakítás, valamint könnyen
cserélhető lánctányér a közvetlen rögzítésnek és az
egyszerű kioldásnak köszönhetően

Shimano 24/24 mm középcsapágyakkal kompatibilis
Shimano DM (Direct Mount) lánckerekekkel kompatibilis.
A zárógyűrű, és a rögzítő szerszám (TL-FC41) tartozék

------

FC-M9100-1
SHIMANO XTR - HOLLOWTECH II - MTB Crankset - 162 mm Q-Factor - 1x12-speed

The SHIMANO XTR FC-M9100-1 crank features an entirely new construction, using direct mount chainrings, special gear tooth profile for improved chain retention, and a narrow 162mm Q-factor. The FC-M9100-1 uses a 52mm chain line and can be converted between 1x and 2x, with 30, 32, 34, 36, and 38T chainrings available.
On offer are 165, 170, and 175mm crank arms.

FEATURES
Smoother driving even over bumpy terrain
Special gear teeth profile designed for MTB riding usage
Lighter and stiffer design & easy exchangeable chainring by direct mount and one key release
Exchangeable of single and double chainring by direct mount
Crankset can be used as common component
Q-factor: 162 mm
Chainline: 52 mm

Kiszerelés: db
Fogszám: -
Felhasználási terület: MTB
Bontható lánckerekek: igen
Tengely-kapcsolat: Integrált 24/24
Szerszámigény: Shimano HT2 - 44mm
Hajtómű tartozékai: bal hajtókar, hajtókar rögzítő csavar
Középcsapágy: középcsapágy nélkül
Fokozatszám: -
Pedálmenet: 9/16"
    Az alábbi képlettel, és egyszerű méréssel bárki megállapíthatja a kerékpár láncvonalát. A fenti ábra a hajtóműnél teszi mérhetővé a láncvonalat, de ellenőrzésképpen elvégezhetjük hátul is a láncvonal mérését. Ehhez egy szimmetrikus váznál nem...
    Az alábbi melléklet segítségével könnyen meghatározhatjuk,, hogy a csapágyház szélességének és az egyéb esetleges alkatrészeknek (monoblokk alá szerelhető elsőváltó ill. láncvezető) függvényében mennyi hézagolóra van szükségünk a Hollowtech II-es középcsapágyunk...
    ABB30 egy új, - hasonlóan az ISIS rendszerhez - szabadon hozzáférhető szabvány minden gyártó számára. ABB30 célja a hajtáshatékonyság növelése, szerepe főleg a karbonvázak és a hidroform aluvázak térhódításával értékelődik fel. A rendszer lényege, hogy az...
    Sajnos nem. A legtöbb első váltó teljes kapacitása max. 22 fog, ami a nagytányér és kistányér közti fogszám különbséget jelenti. Ennél nagyobb eltérés esetén a lánc tekerés közben (alul vagy felül) hozzáér a váltó terelőlemezéhez, vagy egyszerűen nem is tud váltani...
    Természetesen az elsődleges amerevség, és akisebb súly. Az integált tengely az egyik oldalon fixen rögzül a hajtókarban, itt nincs tehát szükség külön rögzítőelemre. A tengelyek átmérője nagyobb, mint a hagyományos rendszerekben, de a legfontosabb, hogy a...
    A hajtókar pedál kapcsolata bár egyszer csavarmenetnek tűnik, rendkívül kényes pontja a bringának. Sajnos nem ritka, hogy olyan esettel találkozunk, hogy a pár napos, vagy hónaps bringa hajtókarjából "menet közben"kiesett a pedál... Ennek mindig van előzménye, a pedál nem...

    Összes kérdés

    Csak regisztrált felhasználóink írhatnak véleményt. Kérünk lépj be vagy regisztrálj!
    Cikkek
    szín hajtókar-hossz Kedvezmény eBIKE ár Mennyiség készlet
    szürke 165 mm 10 % 150 990 Ft
    135 891 Ft / db
    piros kosár
    Bizonytalan beérkezés
    szürke 170 mm 10 % 150 990 Ft
    135 891 Ft / db
    piros kosár
    Bizonytalan beérkezés
    szürke 175 mm 10 % 150 990 Ft
    135 891 Ft / db
    piros kosár
    Bizonytalan beérkezés
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
    magyar english
    Belépés


    Elfelejtett jelszó
    Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.